Held! In tegenstelling tot jou heb ik wel een mening, maar die mag ik hier niet ventileren. Belangrijkste punt was misschien toch wel je V70metalleseropeneraanendannogmeerwaternieteensoppast, maar dat zullen we nu nooit weten.Black 2.4T awd schreef:Eindelijk een keer wat zinnigs van meneer B.Simpson.bart simpson schreef:begin nu met eerst een 250pk T5 en nu een 3.0V6 niet over het milieu joh, dat staat zo domdmenace schreef:Daar ga je alweer. Ik zou toch echt zweren dat je helderziend bent.
Nieuw hier en sinds gisteren een V70 T5 vervolg
-
- 2nd Gear member
Renault Avantime 3.0 V6
V70 T5
V70 T5
-
- 2nd Gear member
Ik proef hier een beetje............ tsja, ongezelligheid?
Volvo XC90 D5 2019 R-Design met (vrijwel) alle opties
Volvo XC60 D3 2015 Ocean Race
OUD: Volvo V70 D5 2003 Automaat - Comfort + Estateline
OUD: Volvo V50 1.6 2009 Drive start & stop + RTI
Volvo XC60 D3 2015 Ocean Race
OUD: Volvo V70 D5 2003 Automaat - Comfort + Estateline
OUD: Volvo V50 1.6 2009 Drive start & stop + RTI
- paulh
- 4th Gear member
Helemaal eens Erik. Ik vroeg me gedurende dit topic ook al af of er nog omstanders van hun winterdepressie afgeholpen moesten worden. En dat terwijl Dennis gewoon zijn ellende met ons probeert te delen om er wat wijzer van te worden en ons te waarschuwen voor wat er allemaal mis kan gaan ... Kop op Dennis! Ik blijf met je meeleven.
'15 Volvo XC90 D5 Momentum
'12 Volvo V60 D5 Summum
'03 Volvo XC90 D5 Geartronic, Navi, Premium sound
Gevarieerd palet van andere aanbieders
'12 Volvo V60 D5 Summum
'03 Volvo XC90 D5 Geartronic, Navi, Premium sound
Gevarieerd palet van andere aanbieders
- V70 T5 assen
- 5th Gear member
Ik vind het ook sneu voor je Dennis maar een auto is een ding en dingen gaan nu eenmaal eens stuk , het ene merk wat vaker dan het andere .
Maargoed de volvo die jij kocht heeft het 1 en ander aan gebreken , en het deze is inmiddels een paar keer terug gebracht .
Is het niet handig om eens met deze langs een dealer te gaan misschien is het een kleinigheid die van Aarle niet vind?
Verder een mooie renault(echt het enige model wat te pruimen is) maar realiseer je wel dat dit merk ook vaak "binnen " staat bij de dealer en dat dus alles niet roze geur en maneschijn is met deze wagen.
De opmerking milieu , sorry T5 , en wat je nu rijdt daar maak ik verder geen woorden aan vuil , onzin dus.
Maargoed verder succes in deze zaak en veel plezier met de renault , hoop dat je daar meer geluk mee hebt.
Maargoed de volvo die jij kocht heeft het 1 en ander aan gebreken , en het deze is inmiddels een paar keer terug gebracht .
Is het niet handig om eens met deze langs een dealer te gaan misschien is het een kleinigheid die van Aarle niet vind?
Verder een mooie renault(echt het enige model wat te pruimen is) maar realiseer je wel dat dit merk ook vaak "binnen " staat bij de dealer en dat dus alles niet roze geur en maneschijn is met deze wagen.
De opmerking milieu , sorry T5 , en wat je nu rijdt daar maak ik verder geen woorden aan vuil , onzin dus.
Maargoed verder succes in deze zaak en veel plezier met de renault , hoop dat je daar meer geluk mee hebt.
V70 T5 comfortline winterline 250 pk 2001 -achterspoiler , blokjesgrill , powerflex ,sunblinds , zomer 17" pegasus , winter 16" metis
Ducati 944 ST2 1998
Ducati 944 ST2 1998
-
- 2nd Gear member
Om de milieu discussie te stoppen: Ik ben een redelijke petrol head, maar ook enigszins milieubewust. Als ik het geld had, kocht ik een nieuwe Prius.
Zowel de T5 als de Avantime zijn op gas beter voor het milieu dan wanneer ze op benzine of diesel rijden. Voor mij is dat genoeg, terwijl velen van jullie het hypocriet lijken te vinden. Prima, leven en laten leven.
Ik weet dat de Avantime ook een gok is; dat is elke tweedehands auto. Aangezien ik geen schulden maak voor een auto, is een tweedehands de enige optie en de Avantime voor mij het aantrekkelijkst. Misschien sta ik volgende maand met hetzelfde verhaal op het Renault forum en misschien niet. Dat houdt het leven een beetje spannend. Ik vind het een prachtige wagen en ben blij dat ik er een aan kan schaffen.
Zowel de T5 als de Avantime zijn op gas beter voor het milieu dan wanneer ze op benzine of diesel rijden. Voor mij is dat genoeg, terwijl velen van jullie het hypocriet lijken te vinden. Prima, leven en laten leven.
Ik weet dat de Avantime ook een gok is; dat is elke tweedehands auto. Aangezien ik geen schulden maak voor een auto, is een tweedehands de enige optie en de Avantime voor mij het aantrekkelijkst. Misschien sta ik volgende maand met hetzelfde verhaal op het Renault forum en misschien niet. Dat houdt het leven een beetje spannend. Ik vind het een prachtige wagen en ben blij dat ik er een aan kan schaffen.
Renault Avantime 3.0 V6
V70 T5
V70 T5
- V70 T5 assen
- 5th Gear member
Een nieuwe Prius ?? sorry ik dacht dat je smaak had ::?
( co2 uitstoot heeft alles te maken met cilinderinhoud , minder met het soort brandstof)
( co2 uitstoot heeft alles te maken met cilinderinhoud , minder met het soort brandstof)
V70 T5 comfortline winterline 250 pk 2001 -achterspoiler , blokjesgrill , powerflex ,sunblinds , zomer 17" pegasus , winter 16" metis
Ducati 944 ST2 1998
Ducati 944 ST2 1998
- diesel01
- Geartronic member
Er zijn ook auto's die op gas kunnen met een iets mindere CO2 uitstoot van 266gr/km om nog even door te gaan op het milieu.dmenace schreef:Om de milieu discussie te stoppen: Ik ben een redelijke petrol head, maar ook enigszins milieubewust. Als ik het geld had, kocht ik een nieuwe Prius.
Kortom dit soort auto's worden gekocht door mensen die daar van houden.
Dit hele verhaal doet mij denken aan iemand die zegt we moeten matigen met alles maar dat geldt alleen voor een ander en niet voor mij.
Als het milieu echt belangrijk is kun je geen auto rijden, zeker geen 3.0 V6.
Verder veel succes met je aparte auto, dat houdt het straatbeeld spannend, jammer dat je zoveel problemen hebt gehad de V70.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
-
- 6th Gear member
Om even terug te gaan naar het topic, jammer dat je zulke ervaring hebt opgedaan met Volvo. Doorgaans toch betrouwbaar. Over Van Aarle heb ik weleens gehoord dat die in auto's aanpassingen doen die niet kloppend zijn met MY o.i.d. Verkeerde stuurwielen, andere pookknoppen etc. Geeft mij niet zo'n fijn beeld. Wellicht handelen ze het met jou heel netjes af, ik hoop het uiteraard voor je. In ieder geval succes ermee en laat ons horen wat de uitkomst van de zaak is.
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
- Black 2.4T awd
- 3rd Gear member
Ja, zeker. Ik weet ook wel dat het een beroerde zaak is voor Dennis en dat ik dit niemand gun. Maar er komen hier dingen voorbij die eigenlijk niet met elkaar rijmen. Een groen hart voor het millieu is leuk, maar kom dan niet met dit soort auto`s aanzetten (T5, Avantime 3.0 V6) . Is hetzelfde als ik ben een Vegetariër ,maar eet alleen biovlees. Maar als ik een auto (ook een V70) met zo`n hoge km stand tegenkom. Dan heb ik eerst een heel groot vraagteken " Is dit wel verantwoord??" Nee, je weet gewoon dat er van alles kan gebeuren en de garantie is niet eeuwig. Het autorijden blijft een technisch gebeuren waarbij sommige onderdelen op hun eind lopen. Ook al zijn sommig onderdelen al een keer vervangen. Dat is de redenen dat ik een V70 heb gezocht met een zo laag mogelijk km stand+ onderhoudshistorie en binnen mijn budget.945i schreef:He, goeie zinnige post Black 2.4T awd 235pk /380nm -xenon -blokjes grill- achterspoiler-zomer 18 inch R-velg Blackchrom michelin Pilotsport SP2 225/40-18 -winter 17inch amalthea Vredestein Extreem winter 215/40-17
Had je ontopic ook iets zinnigs te melden? :roll:
2.4T awd 235pk /380nm -xenon -blokjes grill- achterspoiler-zomer 18 inch R-velg Blackchrom Vredstein Vorti 235/40-18 -winter 17inch amalthea Michelin Alpin 225/40-17
-
- 2nd Gear member
En laten we het 'welles-nietes-beter-voor-het-milieu-geneuzel' en de 'ja-dat-had-je-kunnen-verwachten-discussie' vanaf nu dan vooral achter ons laten en het topic richten op de inhoud: hoe is de afhandeling van de kwestie met de V70? Ik ben blij dat Dennis zijn ervaring hier op het forum wil delen, ondanks dat deze niet positief is. Veel mensen schreeuwen het van het dak dat ze een fantastische koop gedaan hebben, maar laten niets meer van zich horen als het helaas toch niet zo blijkt te zijn. Ik waardeer dat Dennis dit juist wel doet (of juist niet, net hoe je het bekijkt).
Anyway: back on topic dus?
Anyway: back on topic dus?
V70 2.4T MY2001
-
- 2nd Gear member
Er is nieuws.
Ze bieden twee dingen aan. De eerste is om de auto in orde te maken. Van deze optie maak ik geen gebruik, want dat hebben ze al drie keer eerder tevergeefs gedaan. Ik ben geen proefkonijn of zo.
De tweede is dat ik 10% minder krijg dan ik ervoor betaald heb. Daar begint wat mij betreft de schoen te wringen. Ik koop een auto en heb er een hoop ellende mee. Ik mag hem dan terugbrengen, maar dat kost me dan 10%.
Ik zou juist denken dat ik er eerder 10% bij krijg vanwege al het gezeik, de benzine en vrije tijd die er in zit. Bovendien zit die 10% gewoon in het afgekochte risico; de garantie.
Misschien ben ik een zeikerd (ben erg principieel in dit soort zaken), maar het is een beetje raar dat 6 weken ellende als resultaat heeft dat ik daar ook nog voor moet betalen.
Ik weet nog niet wat ik doe. 10% inleveren en geen gezeik (gewoon klaar) is aantrekkelijk, maar iets in mij zegt nee. Maak ik het aanhangig, dan win ik het sowieso (navraag gedaan).
Moet ik niet zeuren, of volhouden?
Ze bieden twee dingen aan. De eerste is om de auto in orde te maken. Van deze optie maak ik geen gebruik, want dat hebben ze al drie keer eerder tevergeefs gedaan. Ik ben geen proefkonijn of zo.
De tweede is dat ik 10% minder krijg dan ik ervoor betaald heb. Daar begint wat mij betreft de schoen te wringen. Ik koop een auto en heb er een hoop ellende mee. Ik mag hem dan terugbrengen, maar dat kost me dan 10%.
Ik zou juist denken dat ik er eerder 10% bij krijg vanwege al het gezeik, de benzine en vrije tijd die er in zit. Bovendien zit die 10% gewoon in het afgekochte risico; de garantie.
Misschien ben ik een zeikerd (ben erg principieel in dit soort zaken), maar het is een beetje raar dat 6 weken ellende als resultaat heeft dat ik daar ook nog voor moet betalen.
Ik weet nog niet wat ik doe. 10% inleveren en geen gezeik (gewoon klaar) is aantrekkelijk, maar iets in mij zegt nee. Maak ik het aanhangig, dan win ik het sowieso (navraag gedaan).
Renault Avantime 3.0 V6
V70 T5
V70 T5
- V70 T5 assen
- 5th Gear member
Of nu echt laten repareren bij hun ( afdwingen dat het nu goed gebeurd immers alles is te maken)
En daarna er lekker van gaan genieten of verkopen en de renault nemen , ik hoop dat je voor het eerste kiest....
En daarna er lekker van gaan genieten of verkopen en de renault nemen , ik hoop dat je voor het eerste kiest....
Ducati 944 ST2 1998
Ducati 944 ST2 1998
- diesel01
- Geartronic member
Ik heb weleens contact met incassobureau's en die zeggen principe kwestie's kunnen geld kosten.dmenace schreef:Er is nieuws.
In dit geval zou ik schadeloos gesteld willen worden en hebben ze het hele apparaat gewoon terug te nemen.
Ik zou, als ik een autobedrijf had helemaal het gezeik niet willen hebben met mijn naam in de krant, you win some you lose some.
Je hebt een auto gekocht en die doet niet datgene wat je van hem mag verwachten na 3x lijkt mij de maat vol.
V90 T6 Recharge Rdesign
- aertssenhjc
- 5th Gear member
Ik zou VOLLEDIG schadeloos gesteld willen worden. 10% my ass!! hun leveren een inferieur product. Dat is hun risico. Wat je al zegt, je bent geen proefkonijn!!!
en om een quote terug te pakken " you win some, you lose some".
Die gasten (hoe goed de naam ook) moeten op de blaren zitten.
Ik zou die gasten het schompes procederen...
en om een quote terug te pakken " you win some, you lose some".
Die gasten (hoe goed de naam ook) moeten op de blaren zitten.
Ik zou die gasten het schompes procederen...
Volvo V60 T3 Momentum 2012.
Citroën 2CV6 Club Blue Celeste.1986
Citroën 2CV6 Spécial Rouge Vallelunga. 1986
Kia EV6 Air 2022
Volvo V40 1.8 Europa Sports 2003.
Volvo S60 2.4T 2001 BSR Stage II.
Volvo 240 DL 1987
Kia EV6 Air 2022
Volvo 240 DL 1987
-
- 2nd Gear member
Subtiel niet, maar wel een punt. It's all in the game, you win some, you lose some.
Hoe langer ik er over nadenk, hoe vreemder ik het vind.
6 weken ellende en gevaarlijke situaties door een kl*te auto die al drie keer gerepareerd is en als ik er vanaf wil, dan moet ik 850 euro betalen.
Of ik moet hem weer laten repareren en de van Aarle's op hun blauwe ogen geloven dat ie dan wel goed is.
Ik denk dat ik er wel uit ben.
Hoe langer ik er over nadenk, hoe vreemder ik het vind.
6 weken ellende en gevaarlijke situaties door een kl*te auto die al drie keer gerepareerd is en als ik er vanaf wil, dan moet ik 850 euro betalen.
Of ik moet hem weer laten repareren en de van Aarle's op hun blauwe ogen geloven dat ie dan wel goed is.
Ik denk dat ik er wel uit ben.
Renault Avantime 3.0 V6
V70 T5
V70 T5
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
wist je trouwens dat er ook gebruikte Priussen te koop staan?dmenace schreef:Om de milieu discussie te stoppen: Ik ben een redelijke petrol head, maar ook enigszins milieubewust. Als ik het geld had, kocht ik een nieuwe Prius.
Volvo for life
- aertssenhjc
- 5th Gear member
Ik kan soms wat ongemanierd schrijven, mijn excuus daarvoor. Maar ik maak me hier gewoon boos om! dat die gasten zelf een kat in de zak hebben gekocht wil niet zeggen dat ze HUN verantwoordelijkheid door moeten schuiven naar de klant. Ik zit zelf ook in sales, maar als ik iets lever en het blijkt niet goed te zijn, zal ik koste'wat'kost, de klant de klant houden!!! maar 10% vragen voor een product dat al in eerste instantie niet deugd, vind ik echt bij de wilde konijnen af!!
Hun eer te na!!!!
Hun eer te na!!!!
Kia EV6 Air 2022
Volvo 240 DL 1987
Kia EV6 Air 2022
Volvo 240 DL 1987
- aertssenhjc
- 5th Gear member
PS; ik heb even in een notendop het verhaal bij een vriend neegelegd, deze gaf aan dat je dit sowieso wint..
Dus geef ze lekker nee op hun rekest, ze hebben geen poot om op te staan!
Dus geef ze lekker nee op hun rekest, ze hebben geen poot om op te staan!
Kia EV6 Air 2022
Volvo 240 DL 1987
Kia EV6 Air 2022