Beste volvo rijders
Sinds twee weken heb ik mijn volvo XC 60. Ik probeer mijn telefoon een HTC HD2 aan te sluiten op de bluetooth verbinding. Alles werkt, zoals synchroniseren, laatste oproepen, telefoonboek etc. Het belangrijkste echter niet Bellen!!!!
Heeft iemand een de ervaring dat het bij zijn XC 60 wel gelukt is. De dealer krijgt het niet voor elkaar en de carkitsoftware is recent (ik neem aan begin 2010)
Lex Kreulen
Bluetooth verbinding XC 60
- MauritsvdT
- 5th Gear member
- Contacteer:
In ieder geval welkom hier op het forum en gefeliciteerd met de XC60 !!
Fotootjes vinden we altijd leuk hier!
Helaas kan ik je niet verder helpen met de vraag, maar genoeg anderen die dat waarschijnlijk wel kunnen.
Succes !!
Fotootjes vinden we altijd leuk hier!
Helaas kan ik je niet verder helpen met de vraag, maar genoeg anderen die dat waarschijnlijk wel kunnen.
Succes !!
Update: MY06 V50 2.0D Momentum: Black Sapphire, 17"; Sculptor, Off Black leather, Xenon, led verlichting in/exterieur, HPS, navigatie, rondom getint, XC-grill, R-design remklauwen, mistlamp/koplampunits zwart, v o l v o kont, chip, K&N and still more to come ....
- casper
- 5th Gear member
Ik had ook een HTC Touch Pro via Bluetooth in mijn XC60. Ik heb continu problemen gehad. Het lag aan HTC.kreulen schreef:Beste volvo rijders
Sinds twee weken heb ik mijn volvo XC 60. Ik probeer mijn telefoon een HTC HD2 aan te sluiten op de bluetooth verbinding. Alles werkt, zoals synchroniseren, laatste oproepen, telefoonboek etc. Het belangrijkste echter niet Bellen!!!!
Heeft iemand een de ervaring dat het bij zijn XC 60 wel gelukt is. De dealer krijgt het niet voor elkaar en de carkitsoftware is recent (ik neem aan begin 2010)
Lex Kreulen
Ik heb recent een I-Phone 3Gs gekocht en alles verloopt nu perfect.
Ik heb hetzelfde verhaal gehoord van anderen die met HTC en bluetooth proberen te bellen in Volvo's maar ook met andere merken.
-
- 8th Gear member
De oplossing voor je probleem. http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... ht=htc+hd2
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
- jozic
- 2nd Gear member
De oplossing voor je probleem. http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... ht=htc+hd2
- jozic
- 2nd Gear member
Ja tussen 3-3 en 11-4 waren nog wat essentiele wijzigingen in dit onderwerp beschreven. En ik vond aan jouw tekst helemaal niets meer toe te voegen 
Mods edit: Oud topic, en goede verwijzing naar een ander topic. Dus op slot

Mods edit: Oud topic, en goede verwijzing naar een ander topic. Dus op slot