Van mij hoeft Bart zich niet te excuseren, ik kan wel tegen een straffe discussie. Als het maar over feiten gaat!bart simpson schreef:Als je vrienden "at high places" bij Volvo hebt die voor een normale sterveling de deur stijf dicht houden maar die voor een "inner circle" die deur even opendoen hoef ik me niet te verontschuldigen, ben verbaasd dat zij het doen zonder zich te verontschuldigen, wat ik leveren kan lever ik met plezier, maar wat mij niet geleverd wordt kan ik ook niet aanbieden.
Inhoudelijk is de opmerking waarschijnlijk toch wel interessant.
Heb al uitgelegd dat die vrienden GEEN mensen binnen Volvo zijn, dus zeker geen sprake van een simpele ons-kent-ons-directeuren-onder-elkaar-voor-deze-ene-keer-dan soort deal.
Eerst een vraag stellen om de feiten te checken is wel handig voordat er uitspraken gedaan worden.
De persoonlijke gunst is er toe beperkt dat ik wellicht beter de weg wist naar deze mensen dan anderen maar er is niks gebeurd wat anders ook niet gebeurd zou zijn door die organisatie.
Europees werkt dat bedrijf met alle automerken en komt daarbij ook op voor misstanden die zij zien. En omdat ze Europees zijn, kennen ze ook de regelgeving erg goed. Dat kan over een Toyota gaspedaal gaan of in dit geval, internationale ombouw door Volvo.
Dus er is in het algemeen druk uitgeoefend, op basis van juridische argumenten, met als casus deze auto's. Zonder een concrete casus en consument die een probleem heeft konden zij ook niks, dus ik moest mijn casus duidelijk maken om te zorgen dat er ook echt werk van gemaakt kon worden.
Dat heeft als voordeel dat er dus in het algemeen constateringen zijn gedaan door Volvo, waar ze meer mee zullen moeten dan alleen in dit specifieke geval.
Helaas niet zo dat er meteen 'beleid' is om het allemaal wel te doen in het vervolg maar laten we het maar een scheurtje in het weigeringsbeleid noemen.