Ik ga morgen mijn licht eens opsteken bij de dealer om zeker te weten dat de module het probleem veroorzaakt.
Hoe dan ook: bedankt voor de input
Kijk eens in de slotvanger van je motorkap of daar een deurschakelaar inzit? Grote kans van niet (niet standaard), maar ik meen dat het immobilizer-deel van de module daar wel om vraagt. Geen aangesloten deurschakelaar wordt dan geloof ik geïnterpreteerd als deur (motorkap in dit geval) open dus licht aan. Brandt alleen de cabineverlichting of is ook je icoontje "deur open" aan?Volvovanlex schreef:Wat wel vreemd is, is dat als ik de module aansluit de binnenverlichting blijft branden, ook met alle deuren gesloten.
Is inderdaad voor de immobilizer. Optioneel dacht ik, maar je kunt side-effects krijgen zoals je volgens mij al aangeeft met motorkap-deur-open.Volvovanlex schreef:Is die 16-polige nodig voor de werking of is die voor bv een immobilizer?
Ik heb het pdfje nog eens nagekeken en denk dat ik de oplossing al zie: "NOTE: If none of the remote controls operate, diagnostic equipment will have to be used for programming.".Volvovanlex schreef:ik heb het pdf-je helemaal gevolgd