B20 vragen (LPG)
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Boris, ik heb je een PB gestuurd met een schema van een 144. Wellicht heb je er wat aan.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
- mr.borrie
- 2nd Gear member
Trek je eigen conclusie, lijkt me toch sterk op verrotte koppakkingferdy schreef:Heb je de oude motor nog uit elkaar gehaald?

Overigens heb ik inmiddels de 144 al een week door de APK en van het weekend helemaal laten afstellen bij nordicar stiekem tussendoor toen ik aan de 760 aan het sleutelen was...
Helemaal blij met mijn gassertje naast de racer

CURRENT:764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 85'|Volvo 360 86 Cup|Volvo 144 70'|
- mr.borrie
- 2nd Gear member
ik had niet het idee dat er speling in de cylinders zat om eerlijk te zijn zal thuis nog eens kijken.ferdy schreef:ja ongelooflijk en je koelwater circuit ziet er gewoon intact uit! Op de foto's lijkt t er trouwens op dat de cilinders al aardig ovaal uitgesleten zijnRijdt de auto weer lekker?
En ja de 144 met nieuwe motor loopt heerlijk! dat precies laten afstellen heeft wonderen gedaan.
heb gister de top van 120-125 aangetikt op gas.. harder durfde ik niet

Een gevoel wat je met 240+ in een 760 hebt is lang niet zo eng als 125 in de 144 kan ik je vertellen

Voor de rest prima auto lekker goedkoop als een koning over de wegen, moet wel toegeven als je dan weer even in de turbo hebt gereden is zo'n b20 wel langzaam maar dat went eigenlijk direct weer, gewoon rustig muziekje op en lekker rechts rijden.. laat die snelle jongens maar gaan die haal ik toch niet in
- mr.borrie
- 2nd Gear member
overigens wel grappig om te melden.
De 144 heeft mij vandaag gered mijn rijbewijs te behouden.
Ik was opweg naar mijn stageplek in het industriegebied van Haarlem.
er loopt een zeer lange weg waar vol intrappen toch wel eigenlijk gebruikelijk was met de witte turbo.. even lekker wakker worden... ja sorry ik ben gewoon nog 24 en vind dat mooi en de weg is niet bebouwd dus overzicht ten top.
Maargoed vanochtend was ik dus met de 144 en die is gewoon niet snel dus ik reed lekker 50-55 (50 toegestaan) waar ik met de turbo toch wel de 100 aantik en ja hoor stond er zo'm lazersmurf verstopt achter een bordje.
Ik dacht meteen oh shit rijbewijs kwijt! oh wacht ik zit in de 144!
Kon gewoon op me gemakkie doorrijden bij de afslag waar de dame de automobulisten van de weg stond te plukken
De 144 heeft mij vandaag gered mijn rijbewijs te behouden.
Ik was opweg naar mijn stageplek in het industriegebied van Haarlem.
er loopt een zeer lange weg waar vol intrappen toch wel eigenlijk gebruikelijk was met de witte turbo.. even lekker wakker worden... ja sorry ik ben gewoon nog 24 en vind dat mooi en de weg is niet bebouwd dus overzicht ten top.
Maargoed vanochtend was ik dus met de 144 en die is gewoon niet snel dus ik reed lekker 50-55 (50 toegestaan) waar ik met de turbo toch wel de 100 aantik en ja hoor stond er zo'm lazersmurf verstopt achter een bordje.
Ik dacht meteen oh shit rijbewijs kwijt! oh wacht ik zit in de 144!

Kon gewoon op me gemakkie doorrijden bij de afslag waar de dame de automobulisten van de weg stond te plukken