Ruitensproeier verstellen?
-
- 4th Gear member
- Berichten: 566
- Lid geworden op: 06.06.2007 - 21:10
Linker ruitensproeier staat veel te hoog en wil deze verstellen. Hoe werkt dit? Eerst schroefje losdraaien en dan verstellen?
Volvo 480 turbo 1993 Boosted project / daily / opknapper /
-
- 5th Gear member
- Berichten: 2150
- Lid geworden op: 12.08.2006 - 16:45
Voor bedoel? Pincet, veiligheidspeld etc pakken, in het gaatje steken en je kunt hem alle kanten op bewegen. Laat hem rechts van de auto sproeien, is leuk voor argeloze fietsers. Nee grapje. Maar iig zo stel je ze af op 90% van alle personenauto's
Volvo 460 1.8 GLE 1994 (02-07)
Volvo 360 GL 2.0 1989 (04-06)
Volvo 460 1.8 Sport Line 1995 (07-09)
Volvo 240 Sedan GL 2.3 B23A 1983 (08-09)
Volvo 360 Sedan GL 2.0 B200K 1985 (09-11)
Volvo 740 Station GL Diesel D24 1986 (11-13?)
Volvo 740 Sedan GLE 2.3 B230E 131pk 1985 (09-?)
Volvo 740 Station GLE 2.3 B230E 131pk 1986 (10-?)
Volvo V70 2.4 B5244S 170pk 2000 (10-?)
Volvo 960 Sedan 2.5 24V 1994 (13-?)
Volvo 360 GL 2.0 1989 (04-06)
Volvo 460 1.8 Sport Line 1995 (07-09)
Volvo 240 Sedan GL 2.3 B23A 1983 (08-09)
Volvo 360 Sedan GL 2.0 B200K 1985 (09-11)
Volvo 740 Station GL Diesel D24 1986 (11-13?)
Volvo 740 Sedan GLE 2.3 B230E 131pk 1985 (09-?)
Volvo 740 Station GLE 2.3 B230E 131pk 1986 (10-?)
Volvo V70 2.4 B5244S 170pk 2000 (10-?)
Volvo 960 Sedan 2.5 24V 1994 (13-?)
- SchoutenCC
- 5th Gear member
- Berichten: 1167
- Lid geworden op: 22.08.2007 - 18:23
- Locatie: 's-Gravenhage
Zo ook op de 400-serie.
De Volvo 440 1.8i (bijna) Top-Line Ambiënte (MY '95) is exit. De Saab 9000 CS 2.0-16v (MY '93) is ook ter ziele gegaan. All hail to: Jaguar S-type 3.0 V6 (MY '00)
- SchoutenCC
- 5th Gear member
- Berichten: 1167
- Lid geworden op: 22.08.2007 - 18:23
- Locatie: 's-Gravenhage
Let wel, soms zit hij aan de onderkant gewoon wat te los en beweegt het kopje door de kracht van de straal wat naar achteren (en sproeit hij dus te hoog). Zet hem dus ook goed vast.
Oh en de kruiskop aan de onderkant is een klemmetje meen ik mij te herinneren, geen schroef!
Oh en de kruiskop aan de onderkant is een klemmetje meen ik mij te herinneren, geen schroef!
De Volvo 440 1.8i (bijna) Top-Line Ambiënte (MY '95) is exit. De Saab 9000 CS 2.0-16v (MY '93) is ook ter ziele gegaan. All hail to: Jaguar S-type 3.0 V6 (MY '00)