Volgens www.volvos.nl ( bij handleiding inbouw ) wel.
De inbouw van zo'n versterker lijkt mij ook best veel werk.
Iemand een antwoord en evt een tip ??

Hoe zit het dan met een 30A zekering ?? Als ik je goed begrijp zit de voedingskabel (als deze aanwezig is) al gekoppeld aan de zekeringkast en hoef je alleen nog maar een zekering te plaatsen en klaar?Rick H schreef:Hey, ik heb het nog niet zo lang geleden gedaan. een korte samenvatting:
Stoel los halen (zit met slechts 4 bouten vast) leuning naar voren en vervolgens de stoel naar achteren leunen, zodat je er goed bij kunt.
je moet de bekleding een beetje optillen om de gaten te vinden waar hij aan vast moet, ik heb hem met popnagels vastgezet. de voeding ligt soms al klaar,
deze moet je vinden bij de kokerbalk (goed kijken onder het tapijt, zit vast met gele tape)
verder moet ik het eerste verhaal nog tegenkomen dat hij het niet doet zonder software..... het is gewoon een analoog ding, dus waarom software nodig??
grt
Rick
Een dealer had er eentje die niet was afgenomen door een klant. Toen hij een paar jaar in het magazijn had gelegen (compleet, in de doos), heeft hij hem op Marktplaats gezet. T'is alweer een klein jaar terug. Mijn geaccepteerde bod was toen net geen 100 Euro.buikijn schreef:@marcel; waar heb jij een goed betaalbare nieuwe PA300 gevonden?
Als je pech hebt moet je zelf een nieuwe voedingskabel leggen, dit neemt ruim 10 minuten in beslag. :razz:Hoe zit het dan met een 30A zekering ?? Als ik je goed begrijp zit de voedingskabel (als deze aanwezig is) al gekoppeld aan de zekeringkast en hoef je alleen nog maar een zekering te plaatsen en klaar?
En hij wekr bij jou helemaal top? Merk je veel verschil kwa volume/kwaliteit ??