Bij mijn S60 2002 is aan de bestuurderskant bij de deurvergrendeling (deurklink) het antraciet van de deurstrip af en komt er een lelijk zwart onder tevoorschijn.
Nu was ik gisteren bij mijn dealer om een nieuwe te bestellen maar hij kon daarvoor geen onderdeelnummer vinden. De strip is wel in aluminium, woodline en carbon gewoon te bestellen maar is niet te bestellen in de standaard antracietgrijze kleur. Een beetje verder zoekend in zijn systeem zou het zelfs zo zijn dat die strip in het deurpaneel is geintergreerd. Dat is vreemd natuurlijk omdat er dus wel andere (woodline etc) voor te bestellen zijn.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb hier topics gevonden waar deze strips worden omgezet naar andere exemplaren. Ook een monteur bij mn volvodealer zei precies hoe ik de strip zou moeten vervangen en had dat ook wel eens gedaan. Het kan dus wel blijkbaar, ook door een dealer, alleen is niet te bestellen??? Heeft iemand hier een artikelcode of artikelnummer van deze strip, (of beter nog), heeft iemand die is overgegaan naar een andere uitvoering nog zo'n strip liggen in (zeer) gave staat. Bij mijn exemplaar is achter de handgreep van de deurontgrendeling het antraciet verdwenen.
Deurstrip bestuurderskant bij deurvergrendeling
-
- 2nd Gear member
Wat je zou kunnen proberen is Huntervolvoparts even bellen.
Of je haalt je strip los, en vaak zit er op de achterkant van die strip een mooie sticker met onderdeel nummer.
Ook mijn volvo-dis kan dat niet vinden in die kleur.
Succes er even mee.
Of je haalt je strip los, en vaak zit er op de achterkant van die strip een mooie sticker met onderdeel nummer.
Succes er even mee.
- aertssenhjc
- 5th Gear member
Deze zijn zo te bestellen.
Moet je maar eens Rene (magazijn man Bleukens Roosendaal) vragen.. Deze weet alles....staat het niet in het bestand, zoekt hij het via een andere weg.
het omzetten is een fluitje van een cent. Wel effe een paar uur uittrekken. is niet moeilijk maar erg tijdrovend.
SUC6!
Moet je maar eens Rene (magazijn man Bleukens Roosendaal) vragen.. Deze weet alles....staat het niet in het bestand, zoekt hij het via een andere weg.
het omzetten is een fluitje van een cent. Wel effe een paar uur uittrekken. is niet moeilijk maar erg tijdrovend.
SUC6!
Volvo V60 T3 Momentum 2012.
Citroën 2CV6 Club Blue Celeste.1986
Citroën 2CV6 Spécial Rouge Vallelunga. 1986
Kia EV6 Air 2022
Volvo V40 1.8 Europa Sports 2003.
Volvo S60 2.4T 2001 BSR Stage II.
Volvo 240 DL 1987
Citroën 2CV6 Club Blue Celeste.1986
Citroën 2CV6 Spécial Rouge Vallelunga. 1986
Kia EV6 Air 2022
Volvo V40 1.8 Europa Sports 2003.
Volvo S60 2.4T 2001 BSR Stage II.
Volvo 240 DL 1987
- dieselpower
- 4th Gear member
Inderdaad, loshalen en het nummer aan de achterkant bekijken zou het meest logisch lijken, maar als mijn volvo-dealer magazijnmannetje gelijk heeft dan is dat onderdeel niet los (vlgs vadis in ieder geval) en dan heb ik dus geen nummer.BartusKN schreef:Wat je zou kunnen proberen is Huntervolvoparts even bellen.
Succes er even mee.
Toch vreemd dat je deze strip wel kan bestellen in andere uitvoeringen behalve standaard, daaruit zou je concluderen dat ie wel los zou zijn.
Ik zal hier de reacties nog even afwachten, anders zal ik eens contact opnemen met Roosendaal, naar het schijnt weten die alles.
- V70 T5 assen
- 5th Gear member
Waarom een nieuwe strip als de rest v/d strip er nog netjes uitziet .
Is het dan niet handiger om de "inham" achter de hendel aleen te spuiten met een spuitbusje.
Kwestie van de juiste kleur uitzoeken strip demonteren ,en goed de rest afplakken.
Is het dan niet handiger om de "inham" achter de hendel aleen te spuiten met een spuitbusje.
Kwestie van de juiste kleur uitzoeken strip demonteren ,en goed de rest afplakken.
V70 T5 comfortline winterline 250 pk 2001 -achterspoiler , blokjesgrill , powerflex ,sunblinds , zomer 17" pegasus , winter 16" metis
Ducati 944 ST2 1998
Ducati 944 ST2 1998
- dieselpower
- 4th Gear member
De strip spuiten, daar heb ik mijn twijfels over. Als ik het deurpaneel dan toch al los heb om te kunnen spuiten, dan ben ik nog maar een klein stapje verwijderd van vervangen. Er zijn mensen hier op het forum die dat hebben gedaan, het onderdeel moet er dus zijn.
Met spuiten ben ik bang dat het resultaat het "net niet helemaal" is en dan kom ik toch aan het vervangen (als dat mogelijk is, vlgs vadis niet) en dus dubbele kosten of een verpest deurpaneel.
Met spuiten ben ik bang dat het resultaat het "net niet helemaal" is en dan kom ik toch aan het vervangen (als dat mogelijk is, vlgs vadis niet) en dus dubbele kosten of een verpest deurpaneel.
- V70 T5 assen
- 5th Gear member
V70 T5 comfortline winterline 250 pk 2001 -achterspoiler , blokjesgrill , powerflex ,sunblinds , zomer 17" pegasus , winter 16" metis
Ducati 944 ST2 1998
Ducati 944 ST2 1998