(ikzelf zal er niet van profiteren, mijn auto is ongevoelig voor dit soort deukjes in het wegdek)
Ja.945i schreef:Alex, heb je dat kuiltje op de foto's al eens goed bekeken?
Nee, maar wij reageren wel normaal en niet op een insinuerende manier.bart simpson schreef:Kun je in België ook zo makkelijk je zelfgereden schades verhalen op een wegbeheerder?
Ik zou niet weten waarom niet.945i schreef:Denk jij dat je daar 2 velgen/banden op stuk kan rijden?
Laat ik daar dan nu eens niet nader op reageren..Erik! schreef:Nee, maar wij reageren wel normaal en niet op een insinuerende manier.bart simpson schreef:Kun je in België ook zo makkelijk je zelfgereden schades verhalen op een wegbeheerder?
Die voorbeeldbrief is al onbruikbaar: er is geen sprake van ongeval maar van een stuurfout. Bestuurder rijdt op een landweggetje met te hoge snelheid door de berm en op het platteland zitten er wel eens gaten in de berm. Eigen schuld, dikke bult.AlexV70 schreef:945i schreef:Ik zou een auto kopen die tegen een stootje kan.janpie schreef:niet zo'n (lullig)schade gefalletje.Tja, na onder andere deze ongenuanceerde opmerkingen van forumleden zou ik ook even niet reageren.mad schreef:Geen reacties van topicstarter, je laat je dan wel in de kaart kijken zeg....wél een foto van het gat, géén foto van banden en velgen.![]()
Als je niet weet hoe het in elkaar zit, brand dan niet gelijk iemand af. Dat is niet zo netjes.
Nogmaals, de wegbeheerder is gewoon verantwoordelijk:
Lees hier ook maar even: aansprakelijkheid wegbeheerder incl. voorbeeld brief
Told you so!hans98 schreef:(Ik heb zo het gevoel dat dit een heeeeeel lang topic gaat worden)
Daar zul je nog versteld van staan, anciënniteit is bij overheidsinstellingen nog steeds het belangrijkste criterium.jpwg001 schreef:Ik vermoed dat enige juridische kennis een vereiste is en dat een dergelijke 'raamambtenaar' toch minimaal een 4-jarige MBO opleiding heeft doorlopen.
Dan hoop ik dat iemand door zijn/haar ervaring niet zijn/haar toevlucht zoekt tot ons leken op dit prachtige forum.piotrV70 schreef:Daar zul je nog versteld van staan, anciënniteit is bij overheidsinstellingen nog steeds het belangrijkste criterium.jpwg001 schreef:Ik vermoed dat enige juridische kennis een vereiste is en dat een dergelijke 'raamambtenaar' toch minimaal een 4-jarige MBO opleiding heeft doorlopen.