Kachelprobleem c30

Dit is de rubriek voor de 30, 40 en 50 series vanaf bouwjaar 2004.
Plaats reactie
doggy0-7
Starter

Hallo
Ik had een klacht met mijn C30 over de kachelverwarming en stoelverwarming.De verwarming en stoelverwarming deden het niet meer en ben naar de dealer geweest,daar hebben ze de sotfware geupdated en geprobeerd de kachel te kalibreren.Ineens wel warme lucht terwijl het kalibreren niet gelukt was.Op weg naar huis bijna onwel vanwege de hitte,erdoet nu niets meer,ook de airco niet.De ventilator uit helpt niet echt want de warme lucht komt gewoon via de voorruit.Rijden met ramen open enige optie.Terug geweest naar de dealer na veel zeuren wouden ze nog 1 keer kijken en ze zeggen dat er ergnes een elektrische storing zit en deze opgezocht moet worden,dat alleen de verwarming nu aan blijft staan jammer dan.Wel 90 euro kwijt en nu kan ik helaas bijna niet meer rijden vanwege de hitte.Heeft iemand hier ook ervaring mee of een goede tip
Elveka
2nd Gear member

gewoon terug naar de dealer en beleefd maar beslist op je strepen staan !
Luc

V60CC B5 MY2023 Plus Bright Platinum Grey + Winter-, Light Pack. Verbruik volgens Spritmonitor : Afbeelding
ex V70 D3 GT MY13 Twilight Bronze Momentum + Winter-, Family-, Motion Pack. Verbruik volgens Spritmonitor : Afbeelding
ex V50 1,6D MY08 Flint Grey Momentum Mobility pack RTI
ex V40 1,9TD MY03 Silver Grey Luxury RTI HU1205
ex V40 1,9D MY98 Silver Grey
edwin42
1st Gear member

doggy0-7 schreef:Hallo
Ik had een klacht met mijn C30 over de kachelverwarming en stoelverwarming.De verwarming en stoelverwarming deden het niet meer en ben naar de dealer geweest,daar hebben ze de sotfware geupdated en geprobeerd de kachel te kalibreren.Ineens wel warme lucht terwijl het kalibreren niet gelukt was.Op weg naar huis bijna onwel vanwege de hitte,erdoet nu niets meer,ook de airco niet.De ventilator uit helpt niet echt want de warme lucht komt gewoon via de voorruit.Rijden met ramen open enige optie.Terug geweest naar de dealer na veel zeuren wouden ze nog 1 keer kijken en ze zeggen dat er ergnes een elektrische storing zit en deze opgezocht moet worden,dat alleen de verwarming nu aan blijft staan jammer dan.Wel 90 euro kwijt en nu kan ik helaas bijna niet meer rijden vanwege de hitte.Heeft iemand hier ook ervaring mee of een goede tip
Ik heb zoiets ook gehad, maar dan alleen aan de rechterkant (v50), airco deed het niet aan die kant evenals de stoelverwarming, onder garantie is toen iets van een regelunit dat zich onder de stoel bevindt vervangen... onder garantie overigens.
Ik neem aan dat wanneer de auto goed gerepareerd gaat worden ze de 90 euro teruggeven?
Volvo V50 edition II my2008
Plaats reactie

Terug naar “De 30- 40 en 50 series vanaf MY 2004”