Ik weet natuurlijk dat de 215/65/16 dat er nu onder zit past, maar wat kan nog meer? 225/60 bijv? En wat past als 17" ? 215/60/17 ? 225/?/17?
Zag bijv. al op de website van Michelin dat Lattitude Alpin niet eens bestaat als 215/65/16?
jeroen cc70 schreef:Vraagje: merk je veel verschil tussen de zomer- en winter versie? Hoe meer ik lees op over de sneeuw eigenschappen van de Lattitude Tour M+S, hoe meer ik het idee krijg dat ze in de sneeuw best heel redelijk zouden moeten presteren.Bover schreef:Dezelfde Michelin Latide heb ik in winerband en zomerband uitvoering. Stil, goed weggedrag.
waarrom uitkijken naar its anders...Ze zijn gewoon goed onder de XC
Ik heb in de bergen gezien dat veel 4X4 rijden met banden zonder winterbanden.
Hoorde ook dat 4X4 met winterbanden door mag waar anderen sneeuwkettingen moeten leggen.
Ik kan niet duiden wat verschil is tussen de winter en zomer versie Michulins Latitude. .
Weet zeker dat ze stil zijn en een goede wegligging verzekeren. Al 75000km in 17 maanden..
Is ergens een topic over, bij "banden en velgen".Dieselross schreef:Ik heb net 4 nieuwe Goodyear Wrangler 235/55 R17 HP ALLWEATHER 103H banden op mijn XC70 gekregen.
Lijkt goed, ze maken minder lawaai dan de Pirelli Scorpions die er onder zaten.