airco bij open kap C70

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
hanssoet
Starter

Volgens mij is mijn C70 zo ingesteld dat bij open kap de airco automatisch uit gaat. Weet iemand of je dit kunt veranderen.
Lijkt mij wel lekker als het erg warm is om wat frisse lucht te voelen.
Geus
4th Gear member

Tja, beetje hetzelfde idee als terrasverwarming in de winter. Maar misschien ben ik iets teveel millieuvriendelijk ingesteld...
Volvo 121 (Amazon), 2.0 , 1966, donkergroen
Volvo V70 Europa, 2.5 10v, 1997, Nautic blue pearl
Volvo S60 D (2.4, 126 pk), 2007, donkerblauw
Ivotjuuh
1st Gear member
Contacteer:

Ik dacht dat je altijd je ramen dicht moet houden met de airco aan. Dus denk ook je cabriodak, teminste ik heb zelf ook nog een cabrio van een ander merk. En daar moet ik de airco uitdoen met open dak.

Je airco kan anders bevriezen, en dat is niet goed voor de airco. Ook in ons kantoorpand moet ik bijvoorbeeld geen deur openzetten, want heb wel is gehad dat ie was bevroren en niet meer goed functioneerde en wat resulteerde in een dure rekening van het onderhoudsbedrijf.

Maar misschien heb ik het mis, maar dacht begrepen te hebben de je airco bevriest als hij te hard moet werken en de ruimte niet koel krijgt door de veel warme lucht.
Cassis
Volvo C70 T5, Cassic-pearl, handgeschakeld, 1998, vol optie.
VAN MIJ

De Witte Slet
Volvo V50 T5, wit, geartronic, xenon, RTI, high-performance, vol leder, elektr. stoel, coming-home, spoiler, zwarte ramen, antraciete 18'' R velgen, 2005
VAN PA

Politie omschreef haar toen ik aangehouden werd als: ''Opvallende auto'' en ik omschrijf haar als de De Witte slet..
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”