Ik heb liever de beste banden op de aangedreven wielen.

Weet niet wat voor materiaal je dopjes zijn, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat iemand zijn (alu?) dopjes na een tijdje niet weer van de ventielen kon krijgen wegens corrosie. Ze zaten helemaal vast. Misschien een tip om het draad ff heel licht in te vetten (zuurvrij/ vaseline)zodat ze niet vast gaan zitten zodat je aankomende herfst niet voor jan met de korte achternaam met de luchtslang in je hand staat?jeroen.ijmuiden schreef: Ook had ik metalen ventieldopjes erbij besteld voor de looks.
thx bartbart simpson schreef:electroforese van aluminium door contact met metaal, slechte combi idd
Onderstaand vond ik op de site van Michelin, kan iedereen zijn voordeel mee doenOceanracer schreef:Laat ik het anders stellen: Bij een voorwielaangedreven auto horen de beste banden achter te worden gemonteerd. Zo goed?
Hier ook uitstekende ervaring met Goodyear Optigrip banden op een V70. Niet te veel herrie en ze doen hun naam eer aan.jeroen.ijmuiden schreef:De nieuwe banden rijden als nieuwIk wist niet dat het rijcomfort zo afhing van goede banden. Met een maand of 2 laat ik de andere 2 ook doen (voor de zomervakantie) en dan kan ik er weer een paar kilometer tegenaan. Ik ben in ieder geval tot nu toe tevreden met de Goodyear Optigrip.