Twee weken geleden naar de bandenboer om Michelin Primacy's vóór te laten monteren. Helaas was dit type niet voorradig maar zijn mij de Pilot Exalto's geadviseerd. "De Exalto is nagenoeg gelijk aan de Primacy, meneer....". OK, dus deze er maar op.
Tijdens het rijden voelde het toch niet goed, niet zozeer trillen maar meer een ondefinieerbaar "gehobbel"

Nu had de bandenboer gezegd dat als ze niet bevielen ik ze kon omruilen...., dus opgebeld en gevraagd of ze toch de Primacy's wilde bestellen en dan maar gelijk 4 stuks (omdat ze "moeilijk" te leveren waren en ik in het najaar toch ook nieuwe achterbanden wilde).
Afgelopen donderdag de Primacy's laten monteren en al na de eerste 50m voelde ik het verschil. Wat een strakke én comfortabele wegligging, zo ken ik het weer. En ik kon de (500km) gebruikte Exalto's kosteloos inruilen zonder gezeur. Wat een perfecte service!!
Volvo V70 2.4T Aut5 2000 my2001 Mystic silver metallic, Premium- Winter- Estate lines, Xenon, HU-603 High Performance audio iMIV-LE, brushed alu interiortrim
Volvo V70 2.4T man 2000 my2001 Scarab Green HU-603 Premium sound
Volvo 245 GLE 2.3 1990 LPG-G3 non-Volvo airco