Ik heb bij de aanschaf van mijn 144 een doos met onderdelen gekregen, onderandere zat er het frame bij voor de middenconsole met knopjes erop voor de mistlampen die in de bumper zitten etc.
Het viel mij op dat de vorm overeenkomt met mijn 144 maar of ik mis wat delen of het hoort er niet in.. hoe dan ook zou ik wel een 2DIN radio willen inbouwen en met dit frame zou ik een eind moeten komen.
Is er iemand die wat fotos heeft van dit frame hoe hij in een 164 zit of zelfs in een 144?
Heb even geen foto van het frame maar die kan ik wel maken als niemand weet wat ik bedoel.
Midden console 164
- Boele
- 4th Gear member
Bedoel je zo'n frame?

Dit is de auto van 'Jambon'

Dit is de auto van 'Jambon'
Groeten, Boele
Zie ook mijn vernieuwde website over het opknappen van mijn 1800! of volg mij op Twitter
Zie ook mijn vernieuwde website over het opknappen van mijn 1800! of volg mij op Twitter
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Volgens mij zat op de 140-serie dezelfde middenconsole. Alleen dan wel met meer knoppen en schuifjes dan op de foto hierboven.
Die console zat erop vanaf ongeveer 1970 tot en met MY1972. daarna kwam die grote middenconsole, die bijna overeenkwam met die van de 240-serie die MY1975 geïntroduceerd werd.
Die console zat erop vanaf ongeveer 1970 tot en met MY1972. daarna kwam die grote middenconsole, die bijna overeenkwam met die van de 240-serie die MY1975 geïntroduceerd werd.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
- mr.borrie
- 2nd Gear member
Ik heb de mijne net weer gevonden in de 66, net even gekeken ook maar al zou ik hem pas krijgen een radio er in wegwerken gaat niet passen of enorm krap worden hmmm ik hou jullie up2date als ik iets verzin
CURRENT:764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 85'|Volvo 360 86 Cup|Volvo 144 70'|
-
- 4th Gear member
achter die midden console zit alle bedrading + relais van de verlichting + zekering kast.
vaak zit de radio in het dashboard voor de neus van de passagier. wil je dat niet dan kun je hem ook in het dashboard kastje monteren
vaak zit de radio in het dashboard voor de neus van de passagier. wil je dat niet dan kun je hem ook in het dashboard kastje monteren
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Boris, die middenconsole is van een 140-serie. Mijn ouders hebben dat ook op hun 144 van 1972
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
- Jambon
- 2nd Gear member