Een bekend verhaal: draagarmrubbers, stab.verb en fuseekogels....
Ik weet dat de draagarmrubbers en fuseekogels voor vervangen moeten worden.
Maar nu.... een "klonk" geluid lv hoorbaar over drempels. :?
Veerschotels ? schokdemper ? veerpootlager ? ( stab.verb. zijn goed )
Ik denk dat als toch alles los moet ivm draagrubbers ( worden complete draagarmen)...misschien dat iemand mij uit ervaring kan vertellen wat het "klonk"geluid kan zijn zodat dit gelijk mee kan.
ps. ik had de zoekfunctie al gebruikt maar vind niks (ivm misschien verkeerde zoekwoorden)
Ik hoor het graag...
In bezit :
Volvo S60 2.4 aut. drivers edition II, high performance audio + rti, 18"dezent tx, xenon, imola sportleder.
Suzuki Swift Shogun 17"piano black spaak wheels, pianolak dakspoiler, pianolak a-stylen, sierstuk. ( auto vrouw )
Niet meer in bezit :
Volvo S60 2.4 BSR intro edition, high performance audio, tethys 17"+ Heico Volution X 17".
Volvo V40 1.8 Phase II Dynamic+Spoiler-line. 2002 climate controle, cruise-controle, org.bassbox, HU-655 audio, blokgrille, xenon, roofrail, summer 17"; Bellini multiespaak wheels, Winter: 15' Orbit . ( auto vrouw )
Het zou ook een veerpootrubber kunnen zijn die enigszins verschoven is. Reparatie van niks trouwens. Zo het dat niet is gok ik met Han oet Twent op hetzelfde.
Ok! dan houdt ik hier rekening mee. Misschien handig om sowieso ook de stuurkogels te vervangen. Dan is alles vervangen en het probleem misschien opgelost.
Hij heeft nu 144.000km op de teller en verder is aan de ophanging vanaf nieuws af aan nog niets vervangen. verder is de auto in altijd bijgehouden topconditie !
In bezit :
Volvo S60 2.4 aut. drivers edition II, high performance audio + rti, 18"dezent tx, xenon, imola sportleder.
Suzuki Swift Shogun 17"piano black spaak wheels, pianolak dakspoiler, pianolak a-stylen, sierstuk. ( auto vrouw )
Niet meer in bezit :
Volvo S60 2.4 BSR intro edition, high performance audio, tethys 17"+ Heico Volution X 17".
Volvo V40 1.8 Phase II Dynamic+Spoiler-line. 2002 climate controle, cruise-controle, org.bassbox, HU-655 audio, blokgrille, xenon, roofrail, summer 17"; Bellini multiespaak wheels, Winter: 15' Orbit . ( auto vrouw )
Ik ben er bijna zeker van dat je "klonk" wordt veroorzaakt door het veerpootlager welke bovenin vast zit op je carrosserie. Ik heb het zelf nl. ook af en toe. Beetje irritant maar kan geen kwaad. Schijnt dat deze lagers erg slecht vocht weren waardoor ze zo snel opgeven.