Mede v50'ers,
jullie hebben ongetwijfeld hetzelfde probleem met die mega kofferbakruimte? Ik heb er nooit problemen mee gehad totdat de kleine ons leven 6 weken geleden kwam verrijken. Ik ga eind juni op vakantie en de bugaboo maxicosi badhuis ( het is een ware volksverhuizing geworden) moeten mee! Dat gaat niet passen :p
Daarom hierbij de vraag wat kan ik het beste kopen of huren? Een dakkoffer? Ik heb de auto nog 3 zomervakanties en wintersporten dus het is nog de moeite waard om te kopen denk ik? Heeft iemand hier wellicht nog een mooie 2e-hands?
Ik heb geen roof-rails dus ik moet ook nog speciale dragers hebben. Alle tips zijn welkom
Dakkoffer koop/huur/leen tips waar?
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Je dealer heeft wel te huur
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
remmm: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=35735
Ben, niet alle dealers verhuren meer dakkoffers. Huren is meestal ook wel duurder aangezien je nog tenminste 3 zomervakanties en wintersporten in zicht hebt.
Wij hebben zelf een Hapro Carver 8.5 (550 liter) Als je meer informatie moet hebben (prijs etc), stuur maar een pm.
Ben, niet alle dealers verhuren meer dakkoffers. Huren is meestal ook wel duurder aangezien je nog tenminste 3 zomervakanties en wintersporten in zicht hebt.
Wij hebben zelf een Hapro Carver 8.5 (550 liter) Als je meer informatie moet hebben (prijs etc), stuur maar een pm.