- past dit? De steek is volgens mij hetzelfde, maar ben ik er dan?
- en is dit optisch wel zo fraai onder een 244? Wie o wie is handig en fotoshopped ze er even onder?

Polarisen zijn schaars en duur en als je ze hebt hebben ze vaak corrosie en stoeprandschade. Zelf heb ik Hydra's sinds kort. 16" 205 x 60FLA schreef:Bedankt voor de bewerking. Er zit nu 14" onder dus ik vermoed dat het nog iets dikker zal lijken. Maar de combinatie is me iets te blingbling en aangezien ik geen fan ben van dikke gouden kettingen en de aanverwante muziekstijl doe ik het maar niet...
Ik ga dan toch maar voor de Polarissen. Wel een beetje jammer dat iedereen ze tegenwoordig heeft. Bredere 14" of 15" met white wall banden kan ook. Nadeel van het laatste is dat je automatisch met zo'n waardeloze amerikaanse bandenkwaliteit thuis komt.
Zoiets is dan het beoogde eindresultaat:
Frontspoiler zit er al op en heb ik afgelopen maand bij het complete spuiten van de auto ook mee laten spuiten.
Dan zou ik gaan voor nieuwe Polarissen, ik heb geen zin in andermans ellende. Voor de prijs (set voor E750 nieuw en origineel) hoef je het bijna niet te laten.admiral schreef:
Polarisen zijn schaars en duur en als je ze hebt hebben ze vaak corrosie en stoeprandschade. Zelf heb ik Hydra's sinds kort. 16" 205 x 60
zie topic http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=35490