edraket schreef:Maar ik begrijp dat het dus geen originele is en dus wellicht niet meer stuk gaat?
Yep. Dat geeft wel een gevoel van zekerheid, hoewel het eigenlijk geen moer uitmaakt. Stel dat zo'n intercooler doorgaans bij 160.000 kilometer de geest geeft (wat tamelijk vroeg zou zijn), dan zou ik met een origineel exemplaar nog 8 jaar moeten blijven rijden. Ik ben behoorlijk verzot op m'n auto, maar tegen die tijd hoop ik toch echt in een jonger exemplaar te rijden
V70 D5 Summum ('02) Cosmos Blue metallic (full color), DVD RTi, 18inch Nebula (wintermaanden 16inch Ursa), iMIV + RVCAM, blokjesgrille, off black sport leder, MY05 koplampen + achterlichten
Ik denk dat het meer een kwestie is van tijd dan km's. Het alluminium gaat corroderen en scheuren. Mij 4 jaar oude V70 heeft ook een lekke intercooler. Hij rijdt er nog niet minder op, maar zie wel oliesporen langs de rand. En dat idee staat me al helemaal niet aan. Het ding moet gewoon dicht zijn. Ik zal tzt eens naar VDT mailen of ze ook voo rmijn type (my 06) een intercooler hebben. Deze zal vast wel weer iets anders zijn...
edraket schreef:Ik denk dat het meer een kwestie is van tijd dan km's. Het alluminium gaat corroderen en scheuren. Mij 4 jaar oude V70 heeft ook een lekke intercooler. Hij rijdt er nog niet minder op, maar zie wel oliesporen langs de rand. En dat idee staat me al helemaal niet aan. Het ding moet gewoon dicht zijn. Ik zal tzt eens naar VDT mailen of ze ook voo rmijn type (my 06) een intercooler hebben. Deze zal vast wel weer iets anders zijn...
Je mag toch verwachten dat dit soort onderdelen langer als 4 jaar meegaan??
We rijden toch een A-brand merk en geen Bulgaarse Yoghurt oid, zit hier geen coulance op.
V70 2.4D Rica 198pk MJ2004 242.000km..260.000km ....280.000km Er is genoeg voor ieders behoefte, er is niet genoeg voor ieders hebzucht , Liever gelast dan geleasd
bartv70 schreef:We rijden toch een A-brand merk en geen Bulgaarse Yoghurt oid, zit hier geen coulance op.
Wat is er mis met Bulgaarse yoghurt ?
V70 D5 Summum ('02) Cosmos Blue metallic (full color), DVD RTi, 18inch Nebula (wintermaanden 16inch Ursa), iMIV + RVCAM, blokjesgrille, off black sport leder, MY05 koplampen + achterlichten
V70 2.4D Rica 198pk MJ2004 242.000km..260.000km ....280.000km Er is genoeg voor ieders behoefte, er is niet genoeg voor ieders hebzucht , Liever gelast dan geleasd
edraket schreef:Ik denk dat het meer een kwestie is van tijd dan km's. Het alluminium gaat corroderen en scheuren. Mij 4 jaar oude V70 heeft ook een lekke intercooler. Hij rijdt er nog niet minder op, maar zie wel oliesporen langs de rand. En dat idee staat me al helemaal niet aan. Het ding moet gewoon dicht zijn. Ik zal tzt eens naar VDT mailen of ze ook voo rmijn type (my 06) een intercooler hebben. Deze zal vast wel weer iets anders zijn...
Je mag toch verwachten dat dit soort onderdelen langer als 4 jaar meegaan??
We rijden toch een A-brand merk en geen Bulgaarse Yoghurt oid, zit hier geen coulance op.
Ik denk niet dat er nog garantie op zit, ga het niet eens proberen.
edraket schreef:Ik denk niet dat er nog garantie op zit, ga het niet eens proberen.
Als je graag mensen aan het lachen maakt, moet je het woord 'coulance' eens laten vallen aan de balie bij je dealer als je een acht jaar oude auto meebrengt