Inleren Cruise Control Volvo C70 2.0T(166KW)1999

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Plaats reactie
volvopower
1st Gear member
Contacteer:

Goedenavond,

Ik heb een Volvo C70 met 2.0T met 166kw(van origine voor de italiaanse markt).
Gekocht zonder Cruise control met intentie van ik haal een OEM hendel, laat het inleren en het werkt.

Dat liep iets anders dus, het hendeltje kon ik zo ergens ophalen voor een normale prijs, maar toen hoorde ik wat het inleren kost................452euro.
Ik schrok mij kapot en vroeg mij daarom ook af of dit niet goedkoper kan.
Ik weet namelijk van VAG en BMW dat er mensen zijn met een eigen programmatje op de laptop waardoor ze dingen kunnen instellen, carjacking op slot spring dinges etc.

Als iemand het weet gil dan aub, ik krijg een beetje een lamme poot:p

Alvast bedankt!
Volvo en Mitsubishi de best!!!
gsx750r
6th Gear member
Contacteer:

Tja, da's best duur.

Ik heb er bij de dealer slechts € 438,46 inkl. BTW voor betaald ! :P

Maar ik vrees dat de software alleen bij de dealer via VADIS/VIDA geladen kan worden.
En eerlijk gezegd vond ik het ook wel duur maar ben toch blij dat ik het gedaan heb. Het juiste antwoord op de vraag waarom dit zo duur moet zijn weet ik niet.

Maar misschien heb je hiermee "Gekocht zonder Cruise control met intentie van ik haal een OEM hendel, laat het inleren en het werkt"
, het antwoord zélf al gegeven.
Vermoedelijk ziet Volvo het liever dat dit soort extra's af-fabriek worden besteld.

Vooropgesteld dat mijn veronderstelling juist is zijn kopers van een gebruikte Volvo dus sowieso het 'slachtoffer' van deze policy.

Overigens vertel ik niets nieuws door te zeggen dat bij veel automerken het achteraf inbouwen van extra's/accessoires (als dit al mogelijk is) beduidend duurder is dan als je het af-fabriek besteld !

Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”