Hallo,
Ik heb een Volvo S60 geimporteerd uit Duitsland.
Het wordt echter steeds waziger. De auto is van Sept 2005 maar volgens het chassisnr zegt Volvo dat het model 2006 is.
Nu heb ik een AEM module nodig voor mijn carkit want als mijn carkit in mute gaat dan is het gelijk van mijn parkeersensoren en mijn RTI ook verdwenen. Maar ergens anders lees ik weer dat als je parkeersensoren hebt je OOK een AEM module hebt.
Hoe kan ik nagaan of de AEM module erin zit?
Moet ik dit laten uitlezen bij Volvo zelf?
Thanks!
wel of geen AEM module
-
- 2nd Gear member
Volvo V40 D2, Business Pack Pro, R-Design Plus Pack, Scandinavian Pack
- gsx750r
- 6th Gear member
- Contacteer:
Kijk even hier (even de montagehandleiding downloaden). Het gaat weliswaar over de inbouw, maar je kunt dan in ieder geval zelf kijken of de AEM daadwerkelijk aanwezig is in jouw auto.
V.w.b. kenteken en modeljaar: Dat is niets bijzonders. Mijn S80 heeft een kenteken uit '99 maar is volgens het chassisnummer MY00.
De meeste autofabrikanten beginnen ná de 'grote vakantie' met het bouwen van het 'nieuwe model' en spreken dan, zoals in jouw geval van modeljaar 2006 ondanks dat hij in 2005 al gebouwd is.
Het houdt dus ook in dat alle grote en/of kleine wijzigingen t.o.v. 2005 al in jouw auto zijn aangebracht/ingebouwd !
Rob
V.w.b. kenteken en modeljaar: Dat is niets bijzonders. Mijn S80 heeft een kenteken uit '99 maar is volgens het chassisnummer MY00.
De meeste autofabrikanten beginnen ná de 'grote vakantie' met het bouwen van het 'nieuwe model' en spreken dan, zoals in jouw geval van modeljaar 2006 ondanks dat hij in 2005 al gebouwd is.
Het houdt dus ook in dat alle grote en/of kleine wijzigingen t.o.v. 2005 al in jouw auto zijn aangebracht/ingebouwd !
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
-
- 2nd Gear member
Thanks,
Hoe kom ik erachter welke AEM ik moet hebben?
Ik wil gaan kijken bij RIMA of MP voor de box.
Thomas
Thomas
- gsx750r
- 6th Gear member
- Contacteer:
Ik denk dat uitsluitend de dealer je dat met zekerheid kan vertellen a.d.h.v. het chassisnummer.Cookiesmonster schreef:Thanks,
Thomas
Zelf heb ik 3 verschillende onderdeelnrs. gevonden voor de S60 maar durf niet met zekerheid te zeggen welk nummer het juiste is voor jouw S60.
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
-
- 2nd Gear member
OK.
Ga ik even een afspraak maken bij de dealer.
Ga ik even een afspraak maken bij de dealer.
- sbv
- 6th Gear member
AEM zit geloof ik rechters achterin de kofferbak.
Heb je parkassist en krijg je een melding op display van de radio ?
Heb je parkassist en krijg je een melding op display van de radio ?
Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue