Ik heb de leren bekleding van mijn c70 type 2007 eens bekeken en zie
dat vooral de zijwangen van de bestuurdersplaats scheurtjes beginnen te vertonen.
Is er iemand bekend met het juiste onderhoud van de leren bekleding?
Is er nog iets aan die beginnende scheurtjes te doen?
leren bekleding
- Driven2Shine
- Forumsponsor
- Contacteer:
De scheurtjes kun je repareren door middel van leerverf.
Het voorkomen van scheurtjes is te verhelpen door regelmatig (elke paar maanden) het leer te behandelen met een verzorgings middel zodat het leer soepel blijft en niet gaat uitdrogen wat de scheurtjes veroorzaakt.
Het voorkomen van scheurtjes is te verhelpen door regelmatig (elke paar maanden) het leer te behandelen met een verzorgings middel zodat het leer soepel blijft en niet gaat uitdrogen wat de scheurtjes veroorzaakt.
-
- 3rd Gear member
ik heb bij volvo een setje leeronderhoud gehaald.
Dit zou de problemen moeten oplossen
Dit zou de problemen moeten oplossen
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Geen idee maar: bij Meguiars hebben ze nu wel een hele 10% korting (op het gehele poetsgebeuren wel te verstaan)
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- Driven2Shine
- Forumsponsor
- Contacteer:
Ik heb het volvo leer product nog nooit getest maar laat de Meguiars Leather wipes aub links liggen.jony schreef:is er een verschil tussen het leer onderhoud van volvo en bv meguiars
grtz jony
Dit maakt je leer spek glad.
De andere Meguiars leer producten heb ik nog nooit getest.
Wel heb ik goede ervaringen met de leer producten van SmartWax en Chemical Guys.
Ah ik had niet gezien dat meguiars zelf ook 10% korting aanbied op het moment.V70/2.4D/2003 schreef:Geen idee maar: bij Meguiars hebben ze nu wel een hele 10% korting (op het gehele poetsgebeuren wel te verstaan)
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Prodetailing, de keten "Automat" geeft 10% korting op alle poetsprodukten van Meguiars.
(Maar dan zijn ze nog steeds duurder als de prijzen die op driven2shine staan zonder dat daar de korting vanaf is, met andere woorden, je bent goedkoper)
(Maar dan zijn ze nog steeds duurder als de prijzen die op driven2shine staan zonder dat daar de korting vanaf is, met andere woorden, je bent goedkoper)
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
-
- 3rd Gear member
Leeronderhoud setje bij volvo kost 32,50