Beste mensen,
Na een zéér warme en vermoeiende rit in een oude Fiat zonder Airco (maar wel blij dat ik 'm kon lenen) naar Zeeland op en neer ben ik weer thuis.
Het was zeer gezellig op de weg: omdat iemand een vrachtwagen had laten omvallen op de A12 naar Den Haag was de A27 "the place to be" en heb ik úren zitten gaarstomen.
MAAR: Het resultaat is er naar !
Hierbij wil ik Olvov allereerst heel hartelijk danken voor de -naar mijn mening- gouden tip, want die V70 in Zeeland was een juweeltje.
Ik heb er uitgebreid mee gereden, onder gelegen, besnuffeld en gevoeld, maar heb behalve een paar héle kleine plekjes op de rechterflank NIETS kunnen vinden dat niet goed was.
De auto was in topconditie.
Kurkdroog blok, ook vanonder.
De airco deed het fantastisch, óók nog na 3 kwartier

De automaat gedroeg zich voorbeeldig.
De motor was stil, sterk en soepel.
Het leer was in topconditie.
De achterbank was gewoon ongebruikt.
Het Dolby Prologic audiosysteem klonk geweldig.
De 16" velgen en banden waren in prima staat.
Het onderhoudsboekje was tip top in orde.
De verkoper maakte ook een serieuze, eerlijke indruk.
Hij had nog meer Belgische Volvo's staan en dat waren stuk voor stuk héle nette auto's.
Vergeleken bij deze Belgische Volvo was die auto waar ik gisteren in De Bilt in heb gereden een wrak.
Kortom: ik heb 'm gekocht !
De verkoper voert 'm voor mij in, laat 'm APK keuren en zet er nederlandse kentekenplaten op.
We plannen om dat volgende week vrijdag allemaal in orde te hebben.
Allemaal heel hartelijk dank voor de hulp tot nu toe, maar in het bijzonder Olvov voor de gouden tip (ik keek zelf namelijk helemaal niet op Marktplaats) !
Overigens:
- vreet zo'n audiosysteem ook zelfgebrande cd's ? En cd's met MP3 erop ?
Ik was zelf m'n test cd's vergeten dus dat kon ik niet controleren.
Zodra ik meer nieuws heb meld ik dat uiteraard !
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.