Motor Up, Liquid Diamond, Fix It pro

De plaats om te praten over de voor- en nadelen van benzine, diesel en gas als brandstof.
"Gas is om op te koken" en "Diesel is voor tractoren"
Maar ook over alle andere noodzakelijke olieën voor de auto. Voor bi-fuelrijders is er een aparte rubriek.
Plaats reactie
Robert Haven
4th Gear member

Heeft iemand ervaring met een van deze produkten? Ik krijg dit via mijn werk aangeboden om op te nemen in het assortiment (bouwmarkten).
Nu ken ik zelf de Fix It pro uit eigen ervaring en die zijn niet negatief.

Een korte beschrijving:
Motor Up: een complete lijn aan auto-verzorgingsproducten om of de uitstoot te verminderen, of de auto beter te laten starten op koude dagen of om de motor goed door te smeren of om het verbruik van motorolie te verminderen….
Motor Up Engine Treatment en Fuel System Treatment worden op dit moment als combi verpakking verkocht via Tommy Teleshopping.

Liquid Diamond bevat een revolutionaire siliconen polymeer, dat zich hecht aan de auto als een magneet, zodat een anti statisch schild gevormd wordt dat vuil en schadelijke elementen afstoot. Het kan zowel op een droge als natte auto worden aangebracht. De auto krijgt een prachtige showroomglans.

Fix It Pro: is een pen om krassen in de autolak permanent op te vullen. Ze creëert een permanente verbinding met de auto. Fix It kan gemakkelijk worden aangebracht, waarna UV verharders het middel uitharden door middel van zonlicht.

Dus als iemand hier ervaring mee heeft, graag hier vermelden of even per PB. Alvast bedankt!
Peugeot 508 SW 1.6 e-HDI '12 Brun Guaranja (lease)
Volvo V70 T5 '02 Black Stone
Volvo 244 GL D6 automaat '83 Bordeauxrood
Volvo V70 2.5 10v '99 Nautic Blue Pearl
Volvo V40 1.8i Europa Sports Ed. '00 Silvergrey
menjo
7th Gear member

Over fix it pro is hier al een heel topic: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=29304
V70/2.4D/2003
8th Gear member

Dat zijn de produkten uit het zogenaamde "Tell sell-circuit". Bij dat soort zaken kijk ik meestal in de spiegel en vraag mijzelf: "Geloof jij nog in Sinterklaas?"

Maar goed, als de winsmarge goed is....waarom niet. Als er een goed onderzoek naar de resultaten op langere termijn zou zijn en het zou werkelijk zo goed zijn als ze beweren, dan zou elke zichzelf respecterende automaterialenhandel die spullen verkopen. Maar ja, daar zie ik ze niet.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Plaats reactie

Terug naar “Over alle vloeistoffen”