Goed. Inderdaad erg vriendelijke mensen in Amstelveen bij bovenstaande garage. Kan 5 juli al terecht. Zal zo snel als ik iets weet weer posten.
Maarten
Even Voorstellen als nieuw lid, V70R gekocht
-
- 2nd Gear member
En daar zijn we weer.
Vandaag bij de garage geweest. Git-zwart scenario.
Een korte samenvatting: Probleem waar ik in eerste instantie voor kom, de zeer matige wegligging, niet gevonden. 2 monteurs in gereden: nee dat lijkt ons wel normaal...
Met als klap op de vuurpijl, and correct me if I'm wrong, het allermooiste. De monteur met wie ik een ritje maakte denk dat er een goede kans is dat het aan de orginele banden(maat) ligt. Dus het top-model van de V70 met orginele velgen en de goede maat banden stuurt als een krant door de orginele velgen/banden mmm... Dat was een lekker begin.
Verder hebben ze voor ongeveer een tweedehands polo aan overige reparaties gevonden.
Hopelijk e.e.a onder DEKRA garantie.
Voor de liefhebbers van leed dat je wat deed, ik houd jullie op de hoogte.
Groet Maarten
PS: wel 30 juni vader geworden van een prachtige zoon. Valt alles toch weer bij in het niet.
Vandaag bij de garage geweest. Git-zwart scenario.
Een korte samenvatting: Probleem waar ik in eerste instantie voor kom, de zeer matige wegligging, niet gevonden. 2 monteurs in gereden: nee dat lijkt ons wel normaal...
Met als klap op de vuurpijl, and correct me if I'm wrong, het allermooiste. De monteur met wie ik een ritje maakte denk dat er een goede kans is dat het aan de orginele banden(maat) ligt. Dus het top-model van de V70 met orginele velgen en de goede maat banden stuurt als een krant door de orginele velgen/banden mmm... Dat was een lekker begin.
Verder hebben ze voor ongeveer een tweedehands polo aan overige reparaties gevonden.
Hopelijk e.e.a onder DEKRA garantie.
Voor de liefhebbers van leed dat je wat deed, ik houd jullie op de hoogte.
Groet Maarten
PS: wel 30 juni vader geworden van een prachtige zoon. Valt alles toch weer bij in het niet.
-
- 8th Gear member
Allereerst gefeliciteerd!
Vreemd dat in jouw perceptie de auto stuurt als een krant, terwijl 2 monteurs het wel normaal vinden. En gelijktijdig "het probleem" in de band/velg combinatie zoeken...Snap ik niet.
Vreemd dat in jouw perceptie de auto stuurt als een krant, terwijl 2 monteurs het wel normaal vinden. En gelijktijdig "het probleem" in de band/velg combinatie zoeken...Snap ik niet.
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
-
- 3rd Gear member
Hoi Maarten,
Hah, nee hoor, die Jeroen bedoelde ik jou mee, what's in a name.
Gefeliciteerd met de dreumes en we moeten zeker binnenkort eens een rondje rijden.
En zoals gezegd: geen enkel probleem om mijn band/velgcombinatie eens onder jouw auto te zetten om te zien of dat wat uitmaakt.
Hah, nee hoor, die Jeroen bedoelde ik jou mee, what's in a name.
Gefeliciteerd met de dreumes en we moeten zeker binnenkort eens een rondje rijden.
En zoals gezegd: geen enkel probleem om mijn band/velgcombinatie eens onder jouw auto te zetten om te zien of dat wat uitmaakt.
- Harige Harry
- 2nd Gear member
Ben ik nu gek of hoort zo'n auto gewoon als een blok op de weg te liggen?
Gefeliciteerd met de kleine! Dat is nog veel mooier dan een mooie auto....
Gefeliciteerd met de kleine! Dat is nog veel mooier dan een mooie auto....
S60 T5 geartronic, cosmos bleu metalic, zwart leder, 2000. verkocht...
-
- 6th Gear member
Proficiat met de kleine! Ik kijk nu ook nog om naar een andere (jongere) auto, maar als bij ons de kleine er is zal dat ook spoedig veranderen denk ik zo....
Kun je niet met je auto een afspraak maken bij de technische dienst van de importeur in beesd?
Kun je niet met je auto een afspraak maken bij de technische dienst van de importeur in beesd?
Without fiction, there would not be reality
Hij: Tesla My LR
XC70 D5 Polar+ 2016 GT
V70 NN D5 my 2012
V70N 2.4D 2007 Edition Classic
V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6
C30 summum 2.4i
V40 phase II 2.0T 2002 AT
VW Polo 1.4 kaal...
-
- 2nd Gear member
Nog een mooie V70R.
Ik hoop dat je probleem word opgelost, en wens je er verder veel plezier mee.
Ik hoop dat je probleem word opgelost, en wens je er verder veel plezier mee.