Zetelovertrekken S80 - 2009

Plaats reactie
belgian-tsm
4th Gear member
Contacteer:

Hoi,
Ik ben voor de S80 van mijn ouders op zoek naar zetelovertrekken die bij het interieur passen. Nu zijn het beige leder zetels, maar om te slijtage te beperken wilt mijn pa er mooie zetelovertrekken bij.
Maar niet zo met rood/zwart, blauw/zwart kleuren, iets wat goed bij de witte interieurpanelen past. Dacht iets aan beige stof ofzo.
zodat het toch elegant blijft.
Heeft iemand adressen of website waar ze een assortiment hebben hieraan a.u.b.?
Alvast bedankt,
Stijn
gsx750r
6th Gear member
Contacteer:

BELANGRIJK

WAARSCHUWING

Gebruik alleen door Volvo goedgekeurde stoelhoezen.
Andere stoelhoezen kunnen de SIPS-airbags in hun werking hinderen.

(Uit de Gebruikershandleiding Volvo S80 MY08 blz. 20. Dit staat ongetwijfeld óók in die van MY09)

Het gaat me natuurlijk niets aan maar ik zou toch eens met je vader gaan praten.
Een prachtig beige leren interieur en dat wil hij verstoppen onder stoelhoezen ?

Tijdig én op de juiste wijze onderhouden van het leer maakt naar mijn idee stoelhoezen overbodig

Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
xaser
2nd Gear member

Ruilen tegen mijn beige stoffen interieur? ;-)
Exeres
6th Gear member

Lederen zetels zijn toch reeds het beste tegen slijtage? Waarom dan zetelhoezen?
Maarten

Volvo V60

Volvo V50
Volvo 940
belgian-tsm
4th Gear member
Contacteer:

Hallo,
Het leder vertoont zwarte vlekken. het was ook een toonzaalmodel en de bestuurderszetel was al wat afgesleten. de reden waarom we die hoezen zoeken is om verdere slijtage tegen te gaan.
Zelfs met ledercleaner van Volvo of Morres zetelcleaner (voor leder), krijg ik het zwart er maar niet uit. Mijn pa werkt aan de haven en na zn werk met zijn werkkleren de auto in, op die mooie zetels heeft ook voor heel wat slijtage en zwarte vlekken gezorgt, zelfs aan het stuur, in het begin kreeg ik dit er mooi af met die ledercleaner, maar vandaag ging het niet meer.
Het is inderdaad zonde om die mooie zetels te verbergen, maar this nog meer zonde om ze de dieperik in te helpen :-(
Plaats reactie

Terug naar “S80”