Centrale deurvergrendeling S40

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
Nald
2nd Gear member

Ik heb pas een S40 1,8 lgp g-3 aangeschaft van het jaar 99.
\Deze auto heeft CV.

Het probleem is dat van mijn bijrijders portier de deurpin naar beneden zakt, bij bijvoorbeeld het dichtdoen van de deur.

Als ik hem open doe (zowel afstandsbediening, als greep binnenin) gaat de pin krachtig omhoog.

Bij de garage waar ik hem kocht werdt mij vermeldt dat dit een veertje kan zijn die was geknapt.

Ik heb inmiddels het interieur van de deur gestript, en met een spiegeltje het mechanisme bekeken, maar zo snel niet kunnen achterhalen waar dat veertje zou moeten zitten.

Kan iemand mij hiermee helpen, dmv tekeningen beschrijving.

ter info; vadis is besteld maar duurt wel even.

Bij voorbaat dank voor julie hulp
S40 1.9D
2nd Gear member
Contacteer:

Zelfde probleem gehad maar dan aan de bestuurders zijde en enkel als ik de deuren wil ontgrendelen. Ging nog open met een aantal (2-3 keer op unlock te duwen.
In de garage hebben ze de bestuurdersdeur gestript ingesmeerd maar hielp niets. Daarna klein elektrische motortje vervangen in garantie.

Succes
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
S40 1.9D 2001 115 pk 265Nm, kofferspoiler, leder, rolgordijn, 1500000km's
Nald
2nd Gear member

Bedankt voor de reactie, maar ik heb het iets goedkoper opgelost.

Omdat het pinnejte nog wel krachtig omhoog en omlaag ging vondt ik het onnodig om het motortje te vervangen, want het pinnetje bleef alleen niet omhoog staan.

Dit heb ik opgelost door een stiekje om het staafje te doen die tussen de motor en de pin zit. Vooralsnog werkt dit gewoon goed,je ziet het verschil niet.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”