Ik heb schade aan mijn s40 1999 gehad en heb ik 2 deuren vervangen en deze zijn/waren van een fase2.
Nu gaat de electrische aangedreven ruit van de rechter voordeur niet helmaal meer open maar blijft hangen op ongeveer tussen de 10 en 15 cm dat niet zakt.
Wie weet of dit normaal is en of dat dan iets met veiligheid te maken heeft, bij de fase 1 ging hij wel helemaal naar beneden.
Alvast bedankt.
Huub
Ruit zakt niet helemaal
-
- 5th Gear member
Ik heb een fase 2, maar de ramen in de voorportieren gaan geheel open. Achter niet.
- MDA
- 5th Gear member
Ik zou zeggen deurpaneel verwijderen en kijken waar het mis gaat. Het kan zijn dat het raam niet helemaal lekker in de geleider zit (had ik laatst ook met het vervangen van een raam motor...)
V40 phI 2.0 16v, vol leder, airco, VDO nav, Roofrails en bekrast door een stuk tuig!
- laheije
- 4th Gear member
Opgelost.
Wat bleek? Er zat in de deur een zwart hoe moet ik het noemen rooster/bak of zo iets, en dat had ik niet op de juiste plaats gemonteerd en daardoor kon de ruit niet helemeel zakken.
Stom stom :oops:
Huub
Wat bleek? Er zat in de deur een zwart hoe moet ik het noemen rooster/bak of zo iets, en dat had ik niet op de juiste plaats gemonteerd en daardoor kon de ruit niet helemeel zakken.
Stom stom :oops:
Huub
Wie schrijffouten vindt mag ze houden