In de slang naar de carb toe zit idd de (max?) doorlaatschroef. De andere is voor stationair en die staat nu wel redelijk heb ik het idee.. Ik zal met rijden eens proberen de doorlaat wat beter af te stellen, mocht dat nodig zijn!
(Maakt ook weer duidelijk waarom ik met de andere stelschroef nog geen verschil merkte bij het rijden: dan loopt ie niet stationair

)
Overigens heb ik in een handleiding voor oude Mercs op LPG gelezen dat het (vooral) belangrijk is dat de CO waarde op 1% zit @ 3000 RPM. Is dat 'voor ons' hetzelfde danwel @ 4000RPM?
En stationair maakt dus "niet zoveel uit" als in, mag wat hoger zijn dan 1% als ie maar lekker start? (Vind ik zelf wel belangrijk). Dit allemaal bij warme motor neem ik aan?
En wat voor waardes zijn eventueel mooi voor op benzine? De idle-jet verstelschroef lijkt (stationair) trouwens heel weinig te doen en was compleet ingedraaid.