Fulaks schreef:VolvoMafia schreef:Of optioneel van binnenuit verstelbare voorwielen!
Ik verstel mijn voorwielen altijd met mijn stuur. Lukt prima en was standaard !
Was cynisch bedoeld…
Fransosowitz schreef:Overigens (zonder vervelend te willen doen): elke Volvo medewerker (monteur, baliemedewerker of wat dan ook) is een (Volvo) vertegenwoordiger. Net zoals de persoon achter de kassa bij de AH ook een vertegenwoordiger is van AH.
Helemaal mee eens. Wilde alleen even verhelderen dat ik geen verkoopadviseur ben. Daarbij doe ik alle posts hier als Volvo liefhebber en als prive-persoon. Mijn opmerkingen en mijn meningen staan dus 100% los van die van Volvo en alle aanverwanten.
jds schreef:Het is wel zo dat Volvo weinig of niet op de verzuchtingen van zijn klanten reageert. Op kritiek die hier al jaren geventileerd wordt, wordt niet ingegaan. Met zo'n houding jaag je gewoon je klanten weg. Ik heb zelfs de indruk dat deze houding erger wordt aangezien men er nu al van uitgaat dat meer en meer klanten shoppen van één merk naar een ander en dat de klanten die men verliest gecompenseerd worden door nieuwkomers van andere merken.
Volvo luistert wel degelijk naar de klanten. Het probleem alleen is dat de kritiek die hier geuit wordt, de juiste personen niet bereikt. Daar kunnen de medewerkers van de dealers/verdelers, Volvo Cars NL of BE en zelfs van de fabriek in Gent weinig aan veranderen. Ik heb die ingang ook niet, ik kan het niet bij het juiste poppetje op het bureau leggen helaas.