Ik dacht dat alleen Vlamingen anderen hun succes niet kunnen verdragen en dat de Nederlanders iemand anders zijn succes juist wel gunnen.Fulaks schreef:Juiste auto, foute klantenPaul schreef: Ik moet zeggen dat ik al problemen heb bij sommige klanten met deze C30.
Hoe was het op de Volvo S60 Testlaps in Lelystad
- jds
- 4th Gear member
- Berichten: 582
- Lid geworden op: 27.05.2006 - 12:01
- Fulaks
- 6th Gear member
- Berichten: 4293
- Lid geworden op: 31.07.2007 - 15:46
- Locatie: Antwerpen
Sorry, kon het niet laten :oops:
(ik heb ook een sprintje ingezet naar Top Gear member...)
(ik heb ook een sprintje ingezet naar Top Gear member...)
V90 D4 Inscription (2019); Mini Cooper (2012); V70 D4 (2014); V70 2.4D (2008); V70 2.4D (2002); Talbot-Toyota-Mitsubishi-Renault
- V480-S60
- Geartronic member
- Berichten: 20764
- Lid geworden op: 18.07.2005 - 12:25
- Locatie: La Grande Verriere
Maar toch hebben we graag dat je ON TOPIC blijft.
Vanaf hier wordt alles wat niet met de S60 te maken heeft verwijderd.
Vanaf hier wordt alles wat niet met de S60 te maken heeft verwijderd.
VOLVO FOR LIFE
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
- Johan
- 5th Gear member
- Berichten: 1402
- Lid geworden op: 29.02.2008 - 07:15
- Locatie: NH
Oops ::oops:Paul schreef:Dat is een S80 ...
BMW 520D steptronic automaat, high executive, HiFi professional audio, sportstoelen etc. etc.
S60 2.5T Drivers Edition, Top line, Black Sapphire, Sportleder Light Sand, Premium Sound - IMIV, Geïntegr. Telefoon, Orpheus 17, MY2009.
S60 D5 Edition, black sapphire, nordborg light sand, electra 16, high performance audio MY2005.
-
- 1st Gear member
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 02.07.2010 - 12:35
Zojuist ook bij de testlaps aanwezig geweest. Het was een goed georganiseerd evenement. Mijn groep begon met de rem en uitwijk manouvre. Het was best goed om weer eens gewezen te worden op waar je op moet letten bij hard remmen en sturen om een obstakel te vermijden. Maakt niet uit in welke auto met ABS je ook zit.
Ik ben nog het meest onder de indruk van de nieuwe "Adaptive Cruise Control with Queue Assist." Aangezien dit nu alle remkracht gebruikt en wellicht sneller kan reageren zijn de automatische remingrepen zo geleidelijk. Dat geldt ook voor het weer wegrijden in het geval van file rijden. Ik heb laatst een XC70 gereden met de eerste generatie ACC maar dat werkte toch minder mooi dan de versie die in de nieuwe S60 zit.
De instructeurs waren allemaal erg vriendelijk, duidelijk en ze hielden alles goed in de gaten.
Echt een geslaagde kennismaking. Nu nog op de gewone weg. Maar de eerste indrukken zijn heel goed. Het stuurgevoel vond ik heel goed en best zwaar. (Ik heb niet naar de instelling van de zwaarte er van gekeken)
Nergens een grote opening in de wielkasten gezien (Ik heb alleen 18"velgen gezien) en zelfs de kofferbak vind ik prima bemeten. Absoluut niet extreem klein zoals ik hier soms lees.
Dit zijn mijn bevindingen. Voor wie niet naar Lelystad gaat, hoeft niet meer zo lang te wachten tot 29 juli.
Remy
Ik ben nog het meest onder de indruk van de nieuwe "Adaptive Cruise Control with Queue Assist." Aangezien dit nu alle remkracht gebruikt en wellicht sneller kan reageren zijn de automatische remingrepen zo geleidelijk. Dat geldt ook voor het weer wegrijden in het geval van file rijden. Ik heb laatst een XC70 gereden met de eerste generatie ACC maar dat werkte toch minder mooi dan de versie die in de nieuwe S60 zit.
De instructeurs waren allemaal erg vriendelijk, duidelijk en ze hielden alles goed in de gaten.
Echt een geslaagde kennismaking. Nu nog op de gewone weg. Maar de eerste indrukken zijn heel goed. Het stuurgevoel vond ik heel goed en best zwaar. (Ik heb niet naar de instelling van de zwaarte er van gekeken)
Nergens een grote opening in de wielkasten gezien (Ik heb alleen 18"velgen gezien) en zelfs de kofferbak vind ik prima bemeten. Absoluut niet extreem klein zoals ik hier soms lees.
Dit zijn mijn bevindingen. Voor wie niet naar Lelystad gaat, hoeft niet meer zo lang te wachten tot 29 juli.
Remy
- BartS
- 4th Gear member
- Berichten: 627
- Lid geworden op: 06.04.2008 - 10:42
Ik ben ook net bij de Autovisie-sessie in de ochtend geweest en ook ik vond de Queue Assist de meest indrukwekkende feature. Ongelooflijk hoe vanzelfsprekend dit systeem werkt. Een uitkomst voor de dagelijkse files. Petje af.
Ik heb ook een aantal auto's met 16 inch velgen gezien. Minder mooi dan de 17 inch, maar nog wel te pruimen.
Wat verder nog in de cockpit opviel: lekker stuurtje en uitstekende sportstoelen.
Ik heb vanmiddag toevallig een bandenwissel laten doen op onze XC bij Schaap in Lelystad en toen kwam hun witte demo net binnenrijden.
Ik heb ook een aantal auto's met 16 inch velgen gezien. Minder mooi dan de 17 inch, maar nog wel te pruimen.
Wat verder nog in de cockpit opviel: lekker stuurtje en uitstekende sportstoelen.
Ik heb vanmiddag toevallig een bandenwissel laten doen op onze XC bij Schaap in Lelystad en toen kwam hun witte demo net binnenrijden.
Volvo V70 T5 Geartronic full options (2000)
XC70 D5 Geartronic Momentum (2005)
V70 2.5T Geartronic Momentum, Winter Line, Mobility Line, Security Line, Active Driving Line, Four-C, Canicula velgen, Rica-update (2007, MY 2008)
XC70 2.5T Geartronic Summum, o.a. Mobility Line (MY 2005)
V50 2.0 Edition I, Mobility Line (MY 2009)
V60 T4F Powershift Kinetic, o.a. Business Pack Pro, schuif-/kanteldak, stoelverwarming (MY 2012)
XC70 D5 Geartronic Momentum (2005)
V70 2.5T Geartronic Momentum, Winter Line, Mobility Line, Security Line, Active Driving Line, Four-C, Canicula velgen, Rica-update (2007, MY 2008)
XC70 2.5T Geartronic Summum, o.a. Mobility Line (MY 2005)
V50 2.0 Edition I, Mobility Line (MY 2009)
V60 T4F Powershift Kinetic, o.a. Business Pack Pro, schuif-/kanteldak, stoelverwarming (MY 2012)
- Summum
- 6th Gear member
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 04.05.2005 - 15:20
- Locatie: Midden Nederland
Ik ben vanmiddag op de Autovisiebijeenkomst geweest. Leuke en leerzame middag gehad, tot in de puntjes verzorgd met een praatje vooraf en prima catering.
Ik sluit me aan bij BartS en Volvo-ehv: die adaptieve cc met queue assist is echt geweldig. Juist die file-functie is in NL een uitkomst, het werkt echter uitsluitend met een automaat. Als ik al niet van plan zou zijn een automaat te bestellen, dan zou ik het hiervor alsnog doen.
Ook was het een leuke ervaring om met 120-130 km/u over de kombaan te rijden. Heel apart gevoel.
Ik heb gereden met de D3 geartronic en handbak, de D5 handbak en de 2.0T geartronic. De diesels trokken beide zeer fel, de D5 klonk wat rauwer dan de D3. De 2.0T was een stillere motor en ging ook prima vooruit. Zou voor mij de beste keuze zijn denk ik. Ikzelf miste echter wel het geluid van de (oude) 5-cilinders.
Het rondje kombaan had ik bijna in een T6 AWD gedaan. Ik zal al achter het stuur, toen een van de instructeurs zag dat er een flinke "hap" uit de zijkant van mijn rechtervoorband was. Om veiligheidsredenen werd de auto meteen uit de vloot gehaald. Ik moest daarom genoegen nemen met wederom een D3. Voordeel was dat ik daardoor wel de voorste auto was en de rest mocht me toch niet inhalen
De witte S60 met donkerevelgen was prachtig. Maar twee kleuren sprongen er voor mij echt uit: Electric Silveren Ember Black. Die laatste met een interieur in zwart met beige (incl. tweekleurig stuur) was een plaatje om te zien.
Het is al met al een indrukwekkende auto, ik kan niet wachten op de V60!
Ik sluit me aan bij BartS en Volvo-ehv: die adaptieve cc met queue assist is echt geweldig. Juist die file-functie is in NL een uitkomst, het werkt echter uitsluitend met een automaat. Als ik al niet van plan zou zijn een automaat te bestellen, dan zou ik het hiervor alsnog doen.
Ook was het een leuke ervaring om met 120-130 km/u over de kombaan te rijden. Heel apart gevoel.
Ik heb gereden met de D3 geartronic en handbak, de D5 handbak en de 2.0T geartronic. De diesels trokken beide zeer fel, de D5 klonk wat rauwer dan de D3. De 2.0T was een stillere motor en ging ook prima vooruit. Zou voor mij de beste keuze zijn denk ik. Ikzelf miste echter wel het geluid van de (oude) 5-cilinders.
Het rondje kombaan had ik bijna in een T6 AWD gedaan. Ik zal al achter het stuur, toen een van de instructeurs zag dat er een flinke "hap" uit de zijkant van mijn rechtervoorband was. Om veiligheidsredenen werd de auto meteen uit de vloot gehaald. Ik moest daarom genoegen nemen met wederom een D3. Voordeel was dat ik daardoor wel de voorste auto was en de rest mocht me toch niet inhalen

De witte S60 met donkerevelgen was prachtig. Maar twee kleuren sprongen er voor mij echt uit: Electric Silveren Ember Black. Die laatste met een interieur in zwart met beige (incl. tweekleurig stuur) was een plaatje om te zien.
Het is al met al een indrukwekkende auto, ik kan niet wachten op de V60!
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
- Jolly Breeze Racing
- 5th Gear member
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: 16.10.2007 - 10:25
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Vriend van mij is vrijdagmiddag geweest, rijdt Golf GTI 2010.
Hij vond het oude lullen gehalte hoog bij de aanwezigen
Indruk van een niet Volvo rijder:
Fraaie auto, zit goed inelkaar, rijdt goed en was zeer positief over de veiligheidssystemen.
Hij zou de S60 niet kopen, misschien wel een V60
Hij vond het oude lullen gehalte hoog bij de aanwezigen

Indruk van een niet Volvo rijder:
Fraaie auto, zit goed inelkaar, rijdt goed en was zeer positief over de veiligheidssystemen.
Hij zou de S60 niet kopen, misschien wel een V60
Jolle
1999 V70 2.5D (570.000 km)
1998 V70 10 V (400.000 km)
1998 V70 2.5 20 V (363.500 km)
2014 VW Golf 1.2 TSI DSG (4400 km)
2010 Fiat 500 1.2 Lounge Start&Sto (122.000 km)
2014 V60 D6 Plug-in-Hybrid (10.300 km)
2009 V50 D5 R-design (103.500 km)
2004 V50 2.0D momentum, BSR tuned (136.000 km)
2007 C30 1.6B momentum en bodykit (36.000 km)
1996 S40 1.8 LPI (370.000 km)
1989 440 1.7 GLE LPG (377.000 km)
1989 440 1.7 GLE injection LPG (89.000 km)
Jolly Breeze Racing
www.jollybreezeracing.nl
1999 V70 2.5D (570.000 km)
1998 V70 10 V (400.000 km)
1998 V70 2.5 20 V (363.500 km)
2014 VW Golf 1.2 TSI DSG (4400 km)
2010 Fiat 500 1.2 Lounge Start&Sto (122.000 km)
2014 V60 D6 Plug-in-Hybrid (10.300 km)
2009 V50 D5 R-design (103.500 km)
2004 V50 2.0D momentum, BSR tuned (136.000 km)
2007 C30 1.6B momentum en bodykit (36.000 km)
1996 S40 1.8 LPI (370.000 km)
1989 440 1.7 GLE LPG (377.000 km)
1989 440 1.7 GLE injection LPG (89.000 km)
Jolly Breeze Racing
www.jollybreezeracing.nl
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 242
- Lid geworden op: 11.03.2007 - 20:32
Hm, ik ga morgen ook. Heel misschien kandidaat voor nieuwe S60. Schoonpa komt mee en is kandidaat voor V60.
Ben wel benieuwd en wil sowieso de T6 en de nieuwe D5 wel eens uitproberen, ben naar beide heel benieuwd, zeker ook t.o.v. mijn huidige S60R. Waar voor de een allerlei praktische aspecten heel belangrijk zijn is dat voor mij nou eenmaal belangrijk
AWD in andere modellen lijkt me niet zo waarschijnlijk trouwens. In Nederland wordt de auto dan veel duurder doordat hij meer verbruikt + CO2-tax. Tenzij Volvo er een lagere brutoprijs voor vraagt, maar dan verdampt hun winstmarge. Dus alleen aanbieden bij de sterkste motoren waar ze de grootste marges op maken...
Ik moest trouwens hartelijk lachen om het dvd-doosje waarin de uitnodiging werd verstuurd. Ik ben kortgeleden verhuisd en dit kwam bij de vorige woning aan. Die dachten dat het heel wat anders was!
Ben wel benieuwd en wil sowieso de T6 en de nieuwe D5 wel eens uitproberen, ben naar beide heel benieuwd, zeker ook t.o.v. mijn huidige S60R. Waar voor de een allerlei praktische aspecten heel belangrijk zijn is dat voor mij nou eenmaal belangrijk

AWD in andere modellen lijkt me niet zo waarschijnlijk trouwens. In Nederland wordt de auto dan veel duurder doordat hij meer verbruikt + CO2-tax. Tenzij Volvo er een lagere brutoprijs voor vraagt, maar dan verdampt hun winstmarge. Dus alleen aanbieden bij de sterkste motoren waar ze de grootste marges op maken...
Ik moest trouwens hartelijk lachen om het dvd-doosje waarin de uitnodiging werd verstuurd. Ik ben kortgeleden verhuisd en dit kwam bij de vorige woning aan. Die dachten dat het heel wat anders was!

S60 2.4 140pk (2001) - 2007 - 2009
S60R MY05 300pk (2004) - 2009 - heden

S60R MY05 300pk (2004) - 2009 - heden

- Johan
- 5th Gear member
- Berichten: 1402
- Lid geworden op: 29.02.2008 - 07:15
- Locatie: NH
Om het nog niet erger te maken ben ik dan ook weggeblevenJolly Breeze Racing schreef:Vriend van mij is vrijdagmiddag geweest, rijdt Golf GTI 2010.
Hij vond het oude lullen gehalte hoog bij de aanwezigen
...

BMW 520D steptronic automaat, high executive, HiFi professional audio, sportstoelen etc. etc.
S60 2.5T Drivers Edition, Top line, Black Sapphire, Sportleder Light Sand, Premium Sound - IMIV, Geïntegr. Telefoon, Orpheus 17, MY2009.
S60 D5 Edition, black sapphire, nordborg light sand, electra 16, high performance audio MY2005.
- Rippie V70
- 5th Gear member
- Berichten: 1376
- Lid geworden op: 26.08.2009 - 19:17
- Locatie: Oost Nederland
Ik ben wel geweest, gisteren met heel gemelleerd gezelschap. Ook ouwe lullen ja, maar dat is ook de doelgroep die een auto van deze prijs kan betalen!
Om te beginnen: hij rijdt geweldig! zeker de diesels icm een geartronic. De D3 is al prima met zijn 163PK/400NM! Het programma was uitstekend. Veel beter dan de introductie in Beesd.
De veiligheidsfeatures zijn een heel rare gewaarwording. Ik denk dat die adaptive CC tot 0km/h de echt handigste is.
Het meerijden op hoge snelheid door de kombochten vond ik geweldig. Je wordt maar een klein beetje in je stoel gedrukt....
Al met al een heel geslaagde testdrive die door Volvo uitstekend georganiseerd was!!
Om te beginnen: hij rijdt geweldig! zeker de diesels icm een geartronic. De D3 is al prima met zijn 163PK/400NM! Het programma was uitstekend. Veel beter dan de introductie in Beesd.
De veiligheidsfeatures zijn een heel rare gewaarwording. Ik denk dat die adaptive CC tot 0km/h de echt handigste is.
Het meerijden op hoge snelheid door de kombochten vond ik geweldig. Je wordt maar een klein beetje in je stoel gedrukt....
Al met al een heel geslaagde testdrive die door Volvo uitstekend georganiseerd was!!
V70 D3 Kinetic MY2013 = 484 seashell metallic = 17" Pandora
V70 2.4D Kinetic MY2005 = Cedar Green pearl =Musca+winter =Sirius+Zomer= park assist =
V70 2.4D Kinetic MY2005 = Cedar Green pearl =Musca+winter =Sirius+Zomer= park assist =
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 242
- Lid geworden op: 11.03.2007 - 20:32
Inderdaad, de D3 is echt al erg snel (was hij echt niet gechiptuned?
), hoewel we tuurlijk niet op hoge snelheid hebben uitgeprobeerd. De T6 reageerde wel heel overdreven op het gas; reageerde absoluut niet relaxed... kon qua motoren jammergenoeg weinig uitproberen...
En toch... de nieuwe S60 mist gewoon karakter, zoals heel veel nieuwe types auto's tegenwoordig (ook bij Audi/BMW bijv.). De vorige modellen hadden dat wel en Volvo is het steeds meer aan het kwijtraken. Niet alleen de buitenkant maar ook de binnenkant; die vind ik de plastisch worden (als in 'kil' en niet gebruikersgericht). De binnenkant van de "oude S60/V70" vind ik veel mooier. Meer cockpitgevoel, lekker veel knopjes verspreid over het hele panel.
Tuurlijk is het wel heel veilig en zijn al die veiligheidsdingen enorm vernieuwend, maar toch is het wel echt iets dat ontbreekt... Maargoed, Volvo is wat dat betreft niet het enige merk waar dat 'probleem' speelt...
Veel mensen die ik hoorde zeggen dat ze meer interesse hadden in de V60 trouwens. Vanaf volgende week staat de auto geloof ik in de showrooms. Ben heel benieuwd naar de verkopen!

En toch... de nieuwe S60 mist gewoon karakter, zoals heel veel nieuwe types auto's tegenwoordig (ook bij Audi/BMW bijv.). De vorige modellen hadden dat wel en Volvo is het steeds meer aan het kwijtraken. Niet alleen de buitenkant maar ook de binnenkant; die vind ik de plastisch worden (als in 'kil' en niet gebruikersgericht). De binnenkant van de "oude S60/V70" vind ik veel mooier. Meer cockpitgevoel, lekker veel knopjes verspreid over het hele panel.
Tuurlijk is het wel heel veilig en zijn al die veiligheidsdingen enorm vernieuwend, maar toch is het wel echt iets dat ontbreekt... Maargoed, Volvo is wat dat betreft niet het enige merk waar dat 'probleem' speelt...
Veel mensen die ik hoorde zeggen dat ze meer interesse hadden in de V60 trouwens. Vanaf volgende week staat de auto geloof ik in de showrooms. Ben heel benieuwd naar de verkopen!
S60 2.4 140pk (2001) - 2007 - 2009
S60R MY05 300pk (2004) - 2009 - heden

S60R MY05 300pk (2004) - 2009 - heden

- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33123
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Na alle positieve geluiden van hier toch ook even naar Lelystad gegaan. Perfect geregeld allemaal en iedereen die ik aansprak was erg positief over de auto, dus erg leuk!
Verder uitstekende presentatie met een hele leuke video van de designers (beetje a la james bond).
Allemaal erg leuk en heb ook nog even kijkje genomen bij wat proeven op het cirquit, zag er allemaal erg leuk uit!
Hier wat plaatjes:





Verder uitstekende presentatie met een hele leuke video van de designers (beetje a la james bond).
Allemaal erg leuk en heb ook nog even kijkje genomen bij wat proeven op het cirquit, zag er allemaal erg leuk uit!
Hier wat plaatjes:





MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- Discovery
- 5th Gear member
- Berichten: 1444
- Lid geworden op: 08.04.2009 - 22:52
- Locatie: Delft
Mooie foto's Paul. Wat is die witte vet
Normaal zou ik nooit een witte auto nemen, omdat iedereen er nu mee rijdt, maar op de s60 met die Freja velgen komt het wel heel mooi uit. En we weten dankzij foto 3 nu ook hoe het eruit ziet met verlaging 


- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33123
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Ja die was goed verlaagd 
Haha! Thanks!
Had deze trouwens ook nog:


Haha! Thanks!
Had deze trouwens ook nog:

MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 239
- Lid geworden op: 04.07.2010 - 13:09
- Locatie: 't Harde
- Contacteer:
Angelique en ik waren er vanmiddag ook bij en we hebben genoten! Een goed georganiseerde dag, natuurlijk mede door de Prodrivers. Fijne kar, die nieuwe S60. Ik had liever even zelf goed gas met de auto willen geven om te ervaren of de meest dynamische Volvo ooit ook echt zo dynamisch is, maar dat kon helaas niet. Met de veiligheidssnufjes zit het in ieder geval goed en die Adaptive Cruise Control (ACC) met Queue Assist en Distance Alert (hele mond vol) is werkelijk briljant!
- Summum
- 6th Gear member
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 04.05.2005 - 15:20
- Locatie: Midden Nederland
Ik heb in die witte gereden (2.0T geartronic), maar die is niet verlaagd. Dat hij op de 3e foto van Paul zo laag staat komt denk ik omdat er 4 man inzitten. Op foto 4 staat hij al weer hoger op de poten.
Wij hadden vrijdag het geluk dat we met nooit meer dan 2 per auto zaten.
Wij hadden vrijdag het geluk dat we met nooit meer dan 2 per auto zaten.
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
Ik was er gistermiddag eveneens met mijn vrouw. Leuke middag gehad met indrukwekkende tests.