Johann schreef:Vooral die zwarte staat voor de modellijn veel te hoog op de poten.
Lijkt of er een krik onder staat.
Ik heb nu al diverse nieuwe S60's in het echt gezien.
Ik vind de bemerking over de wielkastvulling zwaar overdreven.
Ga voor eender welke (niet-verlaagde) wagen op je hurken zitten en je kan overal hetzelfde plaatje schieten.
Johann schreef:Kijk eens naar het folder materiaal..
Even een V60 als voor beeld omdat ik zo snel niet iets anders kon vinden,
Staat toch minstens 6 centimeter lager dan de versie zoals ie straks bij de dealer staat.
Toch even opmerken dat deze wagen aan het rijden is, endat deze wagen beladen is (doet men vaker voor de reclame). Wat is daar nu mis mee?
Ik begrijp echt niet dat jij je hierin zo druk maakt.
Als je zelf gaat poseren voor een foto trek je toch ook een vriendelijker smoeltje dan op eender welk ander moment.
Bij die foto's valt het idd wel mee, al lijkt te zwarte S60 op de foto idd wel erg hoog te staan.
Maar foto's kunnen de boel ook verdraaien. De achterlichten van de V70 vond ik op de foto 20x niks, in het echt vind ik ze super mooi.
@ Johan
Tjah die foto van de V60 is miss wel beetje overdreven, staat daar leuker/lager als in het echt.. Maar dat houd je zoals 945i ook al zegt altijd met reclame.
Vandaag testdag gehad in Lelystad. Even goed naar die hoogte van de S60's gekeken.. en volgens mij valt allemaal wel mee ! Op de foto's ziet het er erger uit dan het werkelijk is
Ik vind het geen Volvo meer, zon stom organisch ding met van die blije lijntjes.... Nope, jammer. Evenals die reclame ervan. Ik bedoel 'meer in het leven dan een Volvo'. :S
Bart Giesen schreef:Ik vind het geen Volvo meer, zon stom organisch ding met van die blije lijntjes.... Nope, jammer. Evenals die reclame ervan. Ik bedoel 'meer in het leven dan een Volvo'. :S
Persoonlijk zou ik nooit een oude Volvo kopen zoals een 240, 850 of V70 zonder schouders omdat ik die modellen er zooooo ouderwets uit vind zien. Voor mij beginnen de mooie Volvo's zo'n beetje vanaf de S60 en V70 met schouders. Waarbij ik de laatste generaties V70, S80 enz duidelijk de mooiere vind. En dat zijn naar mijn mening nog steeds echte Volvo's.
Smaak, smaak, smaak... je kunt er uren over klesten, maar discussieren heeft weinig zin.
Volvo V50 2.0D Edition II Plus line (januari 2008) Volvo V50 2.0D Momentum High Performance Audio (november 2004)
een ding staat vast: wansmaak is ook een soort smaak
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!