airco

De opvolger van P1800 en 480
Plaats reactie
stoffel
1st Gear member

hallo ik heb nen c 30 nieuw model , en de eerste makementen komen er aan grrrrrr
ik had dus al een tijdje dat de airco niet goed werkte , dus onder het rijden begon ze in ene keer warm te blazen , maar alleen maar aan een kant dus , en als ik de temp een graad liet zakken aan die kant was het gedaan , ik dus een afspraak gemaakt in de garage
drie weken later kon ik gaan , ik moest er om acht uur smorgens zijn , want het zou even kunnen duren zei de receptionist , en omdat ik mijn auto om half twaalf nodig had was het best dat ik vroeg kwam ;
ik was daar dus op 10 minuten buiten grrrrrrr
hebben ze gewoon aan de computer gehangen en gereset ;
ben benieuwd of het verholpen is nu , want heb eerlijk gezegd niet echt veel vertrouwen meer in garages met hun computerkes die tien zaken aangeven wat het zou kunnen zijn , en dan maar stukken vervangen tot ze het goeie stuk vervangen hebben
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

die computers geven geen 10 zaken aan die stuk kunnen zijn, maar als je alles meteen compleet vervangt is de kans dat het probleem eruit is relatief gezien het grootst, het scheelt ook tijd
Volvo for life
stoffel
1st Gear member

ja maar dat is dus het probleem den dag van vandaag , ze vervangen iedere keer iets maar niet alles in een keer , kwestie van bezig te blijven zeker :P
bij mijn vorige auto was dat dus een ramp , ik kon een abbonnement nemen in de garage dus , die mannen hun pc gat een aantal fouten op en zij begonnen systematisch te veranderen tot het gedaan was , tja op die manier kan ik het dus ook
wil niet verzuurd of moeilijk overkomen , maar heb mijn deel al gehad hoor van auto leed , of ik het aantrek deju :P
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

alles ineens is ook meteen de duurste optie, daar wil een klant doorgaans niets van weten
Volvo for life
stoffel
1st Gear member

ja dat begrijp ik , daar heb je een punt , maar je zou toch verwachten dat een garagist je kan vertellen wat er scheelt in plaats van giswerk en op geluk iets veranderen , ik denk dat de auto s de dag van vandaag zo ingewikkeld zijn dat het heel moeilijk geworden is om een goede diagnose te stellen , vroeger kon een mekanieker veel te weten komen van alleen maar te luisteren en te kijken ; maar dat is nu blijkbaar veel moeilijker
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

je hoort vandaag de dag niets meer
Volvo for life
Plaats reactie

Terug naar “C30”