C70 Regelbare hoogte?
- drowel
- 5th Gear member
Ik heb onder mijn huis een garage... deze is echter met een dusdanige hellingshoek, dat mijn v50 al niet/nauwelijks meer naar binnen kan. (dan raakt de bodem hem). De nieuwe c70 die ik besteld heb ligt echter nog dichter aan het wegdek. deze zal dan helemaal niet naar binnen kunnen. Nu zit ik erover te denken om hem een regelbare hoogte te geven. (net als bij vele citroëns, kan dit? Want alleen hoger op zijn poten zetten is niet mooi!
Volgens mij benader je het van de verkeerde kant, ik zou toch maar eens kijken waar de aannemer de fout heeft gemaakt.drowel schreef:Ik heb onder mijn huis een garage... deze is echter met een dusdanige hellingshoek, dat mijn v50 al niet/nauwelijks meer naar binnen kan. (dan raakt de bodem hem). De nieuwe c70 die ik besteld heb ligt echter nog dichter aan het wegdek. deze zal dan helemaal niet naar binnen kunnen. Nu zit ik erover te denken om hem een regelbare hoogte te geven. (net als bij vele citroëns, kan dit? Want alleen hoger op zijn poten zetten is niet mooi!
Een hellinghoek waardoor je auto aan de grond komt?
Daar heb ik wel heel veel vraagtekens bij.
Regelbare hoogte? Origineel Volvo? Deze vraag kan ik niet voor je beantwoorden.
Als je het geld hebt liggen is alles is te koop. Op maat gemaakt.
-
- 1st Gear member
MAD levert oppompbare systemen, maar of die de auto genoeg opkrikken om deze hobbelhoek te nemen? Je dealer weet misschien raad, anders toch de bestrating toch maar aanpassen of wordt dan de doorrijhoogte te klein?
Wat zoek je ook onder de grond? Je bent toch geen mol en voor je auto hoef je ook niet te schamen!
Wat zoek je ook onder de grond? Je bent toch geen mol en voor je auto hoef je ook niet te schamen!
If you are so smart, why don't you drive a Volvo too?