Ik wil al een hele poos FSD onder mijn auto. 2 maanden besloten dat het moest gebeuren dus een set besteld bij een leverancier in NL. Er werd al vrij snel doorgegeven dat de levertijd "iets" langer was dan verwacht. Het zou in week 29 geleverd worden. Moment van bestellen was week 23. Nouja het moet maar en 6 weken is nog te overzien.
Ik dacht week 29, maar eens even bellen of ze al verwacht worden. Ze hebben even met Koni gebeld en jahoor, de levering vertraagd. Koni gaat dicht in de zomer en het wordt op zijn vroegst week 37! Dat is 3,5 maand levertijd. Ik ben eens gaan zoeken en in Engeland waren ze direct leverbaar. Daar besteld en ja hoor, binnen een week ik huis! En wat denk je: 1 voordemper lek. Nu maar weer zien te regelen.
Wat is er met Koni aan de hand. De dealer zei ook al dat ze daar aan het reorganiseren zijn en dat momenteel 75% van de klanten hun orders intrekt bij de importeur! vanwege de enorme levertijden. Ze trekken zich ook niets aan van alle klachten. En als dan ook al defecte spullen gaan leveren gaat het volgens mij niet echt meer goed.
Heeft iemand dezelfde ervaringen?
Gaat lekker met Koni
begin dit jaar een setje FSD's laten monteren bij de garage.
Dempers waren er binnen 1 week.
Geen problemen gehoord bij montage en geen problemen met lekkage o.i.d.
Dempers waren er binnen 1 week.
Geen problemen gehoord bij montage en geen problemen met lekkage o.i.d.
- jds
- 4th Gear member
Heb 2 x lekkende Gele Koni's gehad, zijn uiteindelijk vervangen door FSDs', tot hiertoe geen problemen.edraket schreef:Ik wil al een hele poos FSD onder mijn auto. 2 maanden besloten dat het moest gebeuren dus een set besteld bij een leverancier in NL. Er werd al vrij snel doorgegeven dat de levertijd "iets" langer was dan verwacht. Het zou in week 29 geleverd worden. Moment van bestellen was week 23. Nouja het moet maar en 6 weken is nog te overzien.
Ik dacht week 29, maar eens even bellen of ze al verwacht worden. Ze hebben even met Koni gebeld en jahoor, de levering vertraagd. Koni gaat dicht in de zomer en het wordt op zijn vroegst week 37! Dat is 3,5 maand levertijd. Ik ben eens gaan zoeken en in Engeland waren ze direct leverbaar. Daar besteld en ja hoor, binnen een week ik huis! En wat denk je: 1 voordemper lek. Nu maar weer zien te regelen.
Wat is er met Koni aan de hand. De dealer zei ook al dat ze daar aan het reorganiseren zijn en dat momenteel 75% van de klanten hun orders intrekt bij de importeur! vanwege de enorme levertijden. Ze trekken zich ook niets aan van alle klachten. En als dan ook al defecte spullen gaan leveren gaat het volgens mij niet echt meer goed.
Heeft iemand dezelfde ervaringen?