Ik rij nu enkele weken in mijn eerste Volvo; een V50 D2 Sport. In één woord: "heerlijk!"

Maar... Tot mijn spijt heb ik veel problemen met de bluetooth carkit... :?
Ik heb 2 telefoons verbonden; een Nokia 6700 classic en en Nokia E51.
De eerste werkt redelijk goed. Soms verliest deze alleen de verbinding na ophangen. Een 'enter' om te verbinden en je kunt weer bellen. Niet perfect, maar is mee te leven/werken.
De tweede echter, de E51, die is erg wispelturig... Soms werkt deze dagen goed en dan opeens compleet niet meer! Continue verbinden, verbinding verliezen, verbinden... Dit is dan alleen te verhelpen door de telefoon uit te zetten en opnieuw aan te zetten. Het synchroniseren etc. gaat echter altijd prima! :?
Volgens de site van Volvo is de E51 echter sinds 2007 al ondersteund!
Nu heb ik de zoekfunctie hier al gebruikt en al wat informatie gevonden en ook her en der op andere plekken op het www, maar een echte oplossing vooralsnog niet..
Op een Audi-forum :shock: vond ik exact dezelfde problemen gemeld, maar ook dat het bij anderen wel werkt... Firmware versie die daar zou moeten werken staat ook op mijn E51... :?
Op het Nokia support forum vond ik ook een thread mbt Nokia's en Volvo's... Met wisselende resultaten... :?
Nu kan ik het gokken dat een nieuwe firmware van de telefoon eea zou moeten fixen, maar hier zijn de resultaten niet bijster positief.... :?
M'n carkit heeft iig de 05-08 oid aan firmware erin zitten, dus dit lijkt me OK...
Herkend iemand deze problemen en zo ja; heeft iemand de oplossing!? :roll: Dan kan er nog harder van de auto genoten worden!