Pakken we het meest besproken onderdeel van de S80 er maar weer eens bij, Ik wordt voor de volgende keuze gesteld;
Op vele advies van hier was ik van voornemens het gasklephuis te laten reviseren door Actronics. (kosten meende ik 275 euro)
Nu zei de Volvo dealer dat ie maar weinig vetrouwen in het bedrijfje had en dat ik mijn gasklephuis beter bij hem kon laten reinigen voor een kleine 200 euro.
Wat is wijsheid?
Gasklephuis reinigen of reviseren...?
- s80t6
- 3rd Gear member

bekijk en becomplimenteer mijn auto in mijn Persoonlijke Gallerij
> > > better safe then sorry < < <
- DrRossi
- 4th Gear member
Wat hoop je te bereiken met het reinigen?
Het meganische gedeelte ( de vlinderklep ) van de ETM raakt hooguit wat vervuilt door koolaanslag. ongerelmatig stationair kan dat als gevolg hebben.
Het electronisch gedeelte is veel vaker het probleem en dat kan je niet reinigen.
Het meganische gedeelte ( de vlinderklep ) van de ETM raakt hooguit wat vervuilt door koolaanslag. ongerelmatig stationair kan dat als gevolg hebben.
Het electronisch gedeelte is veel vaker het probleem en dat kan je niet reinigen.
Volvo-Forum leden, zet jezelf op de kaart.
http://goo.gl/maps/i7C8l
If it's not blown, it sucks....
S80 T6
http://goo.gl/maps/i7C8l
If it's not blown, it sucks....
S80 T6
Reinigen mag NOOIT meer kosten dan 50 euro.
In feite is dat al duur. Zeker als ze niet de moeite nemen om het gasklephuis er af te halen.
Krijg je dan trouwens 2 jaar garantie dat het goed blijft?
In feite is dat al duur. Zeker als ze niet de moeite nemen om het gasklephuis er af te halen.
Krijg je dan trouwens 2 jaar garantie dat het goed blijft?
-
- 3rd Gear member
Volgens mij kan je beter eerst je gasklephuis reinigen, dit is makkelijk zelf te doen.
Kost je een pakking van €3,= en een half uurtje werk.
Mocht het probleem er dan nog zijn dan kan je het alsnog laten reviseren denk ik.
susses Peter
Kost je een pakking van €3,= en een half uurtje werk.
Mocht het probleem er dan nog zijn dan kan je het alsnog laten reviseren denk ik.
susses Peter
-
- 7th Gear member
wat is er mis met Actronics?????helemaal niks!
Weer ergens de klok horen luiden denk ik!:)
Weer ergens de klok horen luiden denk ik!:)