achterremklauwen
-
- 7th Gear member
- Torsten
- 1st Gear member
ik weet dat ze nieuw te koop zijn maar dat is wel een bak geld voor een 480 die ik een jaar geleden voor 500 euro heb gekocht.
Als ik geen gebruikte kan krijgen voor een redelijke prijs dan dan is het misschien een optie.
maar op dit moment heb ik even wat meer kosten aan de 480 omdat ik net de achterschokbrekers, droplinks achter, linkerkoplampmotor(gebruikt) en de knipper/stadslicht armaturen heb vervangen(gebruikt)en vind het leuker om voor veel minder goed gebruikte onderdelen te kunnen aanschaffen
Zeker als je het verschil met nieuw niet kunt zien. klik maar op de volgende link voor een indruk van mijn 480
http://s327.photobucket.com/albums/k463 ... lvo%20480/
Als ik geen gebruikte kan krijgen voor een redelijke prijs dan dan is het misschien een optie.
maar op dit moment heb ik even wat meer kosten aan de 480 omdat ik net de achterschokbrekers, droplinks achter, linkerkoplampmotor(gebruikt) en de knipper/stadslicht armaturen heb vervangen(gebruikt)en vind het leuker om voor veel minder goed gebruikte onderdelen te kunnen aanschaffen
Zeker als je het verschil met nieuw niet kunt zien. klik maar op de volgende link voor een indruk van mijn 480
http://s327.photobucket.com/albums/k463 ... lvo%20480/
-
- 4th Gear member
Ik heb nog goed werkende achter remklauwen. Het is alleen een 440 .17 turbo uit 93, maar dat maakt denk ik niet uit.
Stuur wel een PM.
Stuur wel een PM.
Volvo 480 turbo 1993 Boosted project / daily / opknapper /
- Iroll
- 6th Gear member
Bel accoord in Utrecht eens, daar heb ik afgelopen mei een stel gereviseerde voorste remklauwen gehaald voor €60 p.st. Veruit het goedkoopste adres wat ik kon vinden. Duurste adres vroeg er €100 p.stvoor! Wel de oude remklauwen inleveren. Misschien dat achterste klauwen duurder zijn vanwege de handrem, zitten dus wat ingewikkelder in elkaar als de voorste. Accoord zit op de Amsterdamsestraatweg 314 in Utrecht 030-2468457. Is te doen vanuit Amersfoort toch?
De beugel v.d. klauw met de glijpennen zit daar overigens niet bij, wel remvet en nwe rubbers voor de glijpennen. Als de glijpennen verrot zijn zal je een nwe beugel moeten kopen incl pennen. De beugel mag/kan nl niet gereviseerd worden is mij vertelt door de dealer.
De beugel v.d. klauw met de glijpennen zit daar overigens niet bij, wel remvet en nwe rubbers voor de glijpennen. Als de glijpennen verrot zijn zal je een nwe beugel moeten kopen incl pennen. De beugel mag/kan nl niet gereviseerd worden is mij vertelt door de dealer.
- Torsten
- 1st Gear member
Dat is zeker een belletje waard, ze zullen wel duurder zijn dan de 60,-voor de voorremklauwenIroll schreef:Bel accoord in Utrecht eens, daar heb ik afgelopen mei een stel gereviseerde voorste remklauwen gehaald voor €60 p.st. Veruit het goedkoopste adres wat ik kon vinden. Duurste adres vroeg er €100 p.stvoor! Wel de oude remklauwen inleveren. Misschien dat achterste klauwen duurder zijn vanwege de handrem, zitten dus wat ingewikkelder in elkaar als de voorste. Accoord zit op de Amsterdamsestraatweg 314 in Utrecht 030-2468457. Is te doen vanuit Amersfoort toch?