zekering dashbord verlichting

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
s--mulder
2nd Gear member

Ik heb een probleem met de dashbord verlichting, ik vermoed dat er een zekering uit ligt. Het is gekomen doordat ik het lampje, aan de bestuurders zijde, van de voeten verlichting wou vervangen. Deze zat erg vast en is gebroken na het verwijderen met een tang, nu doen beide voetenverlichting het niet meer evenals het dashbord. Het radio display doet het nog wel.

Iemand de oplossing?
Stefan

MY13 XC60 D5 ADW - R-Design - R-Design Plus Line - Winter Line - 18 inch Cratus
MY11 Ford S-Max 2.0 Ecoboost Titanium - Midnight Sky
MY10 V70 T6 AWD - Summum - Security Line - Driver Support Line - Mobility Line - Active Driving Line - 18 inch Ixion
MY12 V70 D3 - Limited Editon - Luxury Line - Family Line - Driver Support Line - 18 inch Ixion
MY07 V70 D5 - Edition II Sport - Black Saphire
MY05 V50 2.0D - Summum - Black Saphire
MauritsvdT
5th Gear member
Contacteer:

Ik heb het zelf nog niet meegemaakt dat de boel uitgevallen is.
Bij het vervangen van die lampjes vond ik ze ook best strak zitten inderdaad.

Hieronder een bladzijde uit het boekje, kijk die zekeringen eens na zou ik zeggen.
(de zekeringen in het interieur - onder het dashboardkastje)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Update: MY06 V50 2.0D Momentum: Black Sapphire, 17"; Sculptor, Off Black leather, Xenon, led verlichting in/exterieur, HPS, navigatie, rondom getint, XC-grill, R-design remklauwen, mistlamp/koplampunits zwart, v o l v o kont, chip, K&N and still more to come ....
s--mulder
2nd Gear member

De zekering nr. 46 was idd kapot. Ik zat zelf bij de zekering bij de motor te kijken.

Bedankt voor de hulp.
Stefan

MY13 XC60 D5 ADW - R-Design - R-Design Plus Line - Winter Line - 18 inch Cratus
MY11 Ford S-Max 2.0 Ecoboost Titanium - Midnight Sky
MY10 V70 T6 AWD - Summum - Security Line - Driver Support Line - Mobility Line - Active Driving Line - 18 inch Ixion
MY12 V70 D3 - Limited Editon - Luxury Line - Family Line - Driver Support Line - 18 inch Ixion
MY07 V70 D5 - Edition II Sport - Black Saphire
MY05 V50 2.0D - Summum - Black Saphire
MauritsvdT
5th Gear member
Contacteer:

Altijd makkelijk, zo'n forum.
;)
Update: MY06 V50 2.0D Momentum: Black Sapphire, 17"; Sculptor, Off Black leather, Xenon, led verlichting in/exterieur, HPS, navigatie, rondom getint, XC-grill, R-design remklauwen, mistlamp/koplampunits zwart, v o l v o kont, chip, K&N and still more to come ....
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”