daar is niet tegen te vechten hoor!!!edraket schreef:Haha, hoor ik een man tegen de midlife crisis vechten

Marcel
daar is niet tegen te vechten hoor!!!edraket schreef:Haha, hoor ik een man tegen de midlife crisis vechten
als ik de auto verkocht hebjpwg001 schreef:En wanneer ga je nou prijsgeven wat je als gedoodverfde opvolger wilt gaan rijden? Niet dat we nieuwsgierig zijn ofzo...
Ah jammer, wat had je anders als opvolger in gedachten dan?marcelV70R schreef:nou vanmiddag een berichtje van de mogelijke koper van de R
hij heeft na lang wikken en wegen besloten om hem NIET te kopen![]()
dus voorlopig gaat de zoektocht naar een opvolger van de R in de koelkast.
Marcel
ja, dat ligt er wel een beetje aan hoor945i schreef:
Als de prijs goed is en je adverteert op de goeie plekken met de juiste tekst , dan zou het geen probleem moeten zijn om hem binnen afzienbare tijd kwijt te zijn.
Vaak zijn het zorgvuldig uitgezochte auto's die voorzien zijn van vele extra's. Niks mis mee, of diegene moet er ineens snel vanaf willen. Dat laatste kun je middels RDW natuurlijk goed controleren.VolvoRob schreef:Transparantie is van het grootste belang hier. Je moet inderdaad duidelijk aangeven dat de auto uit het buitenland komt. Hoef je je ook niet voor te schamen, is niks mis mee. Is wel zo eerlijk naar de volgende eigenaar toe.....
ach ja er zullen best wat spelfouten in de adv zitten945i schreef:Marcel, als je hem wil verkopen aan mensen die hem wel kunnen kopen, haal dan de spelfouten uit de advertentie en vertel er zelf in dat je de auto als particulier uit Duitsland hebt gehaald en iets over de historie en km. stand.
En adverteer op betere sites dan MP.
't is maar een tip!
heb al diverse import auto's gehad en verkochtbart simpson schreef:een van oorsprong buitenlandse auto verkopen is nu eenmaal vaak een probleem