Hallo,
Eerst mijn complimenten met jullie forum.
Na zoeken,kijken wikken & wegen ben ik om. Een Volvo V50 1.8 uit 2005, echter nu stuit ik direct op een probleem als ik de deuren vergrendel met de afstandbediening gaat de bestuurdersdeur niet op slot als ik deze met de sleutel vergrendel en daarna met de afstandbediening wil openen gaat dit ook niet.
Nu is mijn hoop gevestigd op jullie kennis en ervaring, is dit een mechanisch of elektrisch probleem, graag advies BvD.
Slot V50 2005
- MauritsvdT
- 5th Gear member
- Contacteer:
Als die met de sleutel wel op slot gaat maar met de afstandbediening niet, dan zal het waarschijnlijk een elektrisch probleem zijn.
Je zou naar de stekker kunnen kijken om te zien of daar iets loos is (kabelbreuk) of gewoon niet goed vast of oxidatie etc.
Goed schoonmaken en wat vet erop en dan kijken of hij het wil doen, anders denk ik dat het slot gewoon kapot is en zal er een nieuwe in moeten.
Voor de rest welkom op het forum en stel je en je auto eens voor, met foto's het liefst.

Je zou naar de stekker kunnen kijken om te zien of daar iets loos is (kabelbreuk) of gewoon niet goed vast of oxidatie etc.
Goed schoonmaken en wat vet erop en dan kijken of hij het wil doen, anders denk ik dat het slot gewoon kapot is en zal er een nieuwe in moeten.
Voor de rest welkom op het forum en stel je en je auto eens voor, met foto's het liefst.

Update: MY06 V50 2.0D Momentum: Black Sapphire, 17"; Sculptor, Off Black leather, Xenon, led verlichting in/exterieur, HPS, navigatie, rondom getint, XC-grill, R-design remklauwen, mistlamp/koplampunits zwart, v o l v o kont, chip, K&N and still more to come ....
- X-ray
- Starter
Mauritsvdt,
De slot motor blijkt kapot te zijn, dus deze zal morgen vervangen worden.
Zal binnenkort wat foto's en gegevens plaatsen hier op het forum, echter we vertrek morgen nacht op vakantie naar Italië (weg uit de regen hier) dus zal effen aanlopen. In ieder geval al veel gelezen/gezien en geleerd hier op het forum.
Grtz,
X-ray.
De slot motor blijkt kapot te zijn, dus deze zal morgen vervangen worden.
Zal binnenkort wat foto's en gegevens plaatsen hier op het forum, echter we vertrek morgen nacht op vakantie naar Italië (weg uit de regen hier) dus zal effen aanlopen. In ieder geval al veel gelezen/gezien en geleerd hier op het forum.
Grtz,
X-ray.
- MauritsvdT
- 5th Gear member
- Contacteer:
Gelukkig op tijd vervangen voor je vakantie.
Veel plezier daar
Ciao!
Veel plezier daar
Ciao!
Update: MY06 V50 2.0D Momentum: Black Sapphire, 17"; Sculptor, Off Black leather, Xenon, led verlichting in/exterieur, HPS, navigatie, rondom getint, XC-grill, R-design remklauwen, mistlamp/koplampunits zwart, v o l v o kont, chip, K&N and still more to come ....