@Paul,
neem toch een abonnement, of is het een sport alle Bruna's en Ako's usw af te lopen.
Ik heb hem alweer helemaal uit, kan er niet afblijven als ik hem in de bus vind. Dit keer ook weer leuke artikelen. Bedankt redactie !!
gr
Dennis
Ex: C30 1.8 Summum 2008 titanium grijs, leder antraciet, xenon, 17" Zaurak,
EX: 240 2.3 GL automaat
Nu voor hobby: Amazon 1968 B18A 2 deurs coach kleur 95L
Dagelijkse auto: Fiat Grande Punto
Ik bewaar ze ook allemaal, zo kan ik nog eens iets terug lezen. Overigens er staan altijd leuke foto's in. Volgende editie geloof ik een artikel over de 300 serie, leuk, daar heb ik in mijn stage periode (ook alweer 20 jaar terug...) nog aan gesleuteld. Ik kijk er alweer naar uit.
Na een tijdje ze los gekocht te hebben, heb ik besloten om een abonnement te nemen. Dus ik heb netjes een mailtje gestuurd naar het mailadres wat vermeld staat in het laatste magazine. En gevraagd om een bevestiging, echter na twee weken nog steeds geen reactie terug.....
Waarom.....?? Eindelijk mijn angst overwonnen na eerdere strubbelingen rondom abonnementen, en dan nu weer dit. Leren ze het dan nooit??
De club die de abonnementen regelt heeft niets met het blad zelf te maken.
het is gewoon een bedrijf dat abonnementen voor allerlei bladen regelt en administreert.
Het afsluiten van een abo ging bij mij erg soepel en kreeg ook nog eens gratis het boek "uit de archieven van: Volvo" meegestuurd. Euhh wanneer komt nummer 7... Trouwens de 300 serie wordt nog redelijk veel aan geboden op internet, was toen dus best een kwalitatief goede auto, leuke klassieker ook en wegenbelasting vrij... Kan niet wachten op dat artikel