Ik was een aantal dagen in een hotel in de Ardennen.
Daar heeft iemand 2 van mijn naafdoppen (die doppen met de tekst Volvo erop) gestolen. Er waren maar enkele V40/S40's daar. Ik vermoed dat 1 van die gasten doppen nodig had.
Het hotel gaat in ieder geval kijken of ze kunnen achterhalen (mede via de bewakingscamera) wie dat heeft gedaan.
Heeft iemand toevallig nog 2 van die doppen liggen?
Naafdoppen gestolen!
-
- 5th Gear member
Niet gewoon te hard door een bochtje gegaan. Bij de dealer kosten ze overigens niks.
-
- 3rd Gear member
Nou om precies te zijn, ze zijn verwisseld door zwarte doppen met niks erop!Bart Giesen schreef:Niet gewoon te hard door een bochtje gegaan. Bij de dealer kosten ze overigens niks.
Ze zullen inderdaad niet zo duur zijn, maar als iemand ze nog heeft liggen...
-
- 1st Gear member
lullig man, ik heb zn hekel aan mensen die niet van andermans spullen af kunnen blijven..
- Oceanracer
- Geartronic member
:shock: De brutaliteit!!! :shock:V401.8 schreef:
Nou om precies te zijn, ze zijn verwisseld door zwarte doppen met niks erop!
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
-
- 3rd Gear member
Waar woon je?Nald schreef:Ze kosten 10 euro per stuk bij de dealer, heb je ze binnen 2 dagen in huis
(heb er onlangs 4 besteld)
ook heb ik er nog 3 liggen, maar even grof gezegd heb ik weinig zin om voor 20 euro moeite te doen zoals de verzending te regelen en heen en weer te mailen voor de adres gegevens.
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
V401.8 s niet echt in nood. Hij wil zijn auto origineel houden en anderen moeten van zijn spullen afblijven.
Mee eens hier.
Mee eens hier.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
- Skollie
- 2nd Gear member
Ben ik het ook roerend mee eens.
Mijn opa zei vroeger altijd: waarom zou ik mijn auto op slot zetten het hele dorp weet toch dat ie van mij is.
Helaas voorbije tijden.
Terug on topic.
MP: http://link.marktplaats.nl/369938120.
Groet S
Mijn opa zei vroeger altijd: waarom zou ik mijn auto op slot zetten het hele dorp weet toch dat ie van mij is.
Helaas voorbije tijden.
Terug on topic.
MP: http://link.marktplaats.nl/369938120.
Groet S
C 30 2.0 D 07' zwart momentum.
S 60 D5 Drivers Edition geartronic silver 08'
S 60 D5 Drivers Edition geartronic silver 08'
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
Denk dat het wel meevalt, je krijgt ze er echt lastig uit. En die andere weer terugdoen, denk je dat een dief daar de tijd voor neemt?Oceanracer schreef::shock: De brutaliteit!!! :shock:V401.8 schreef:
Het gebeurd wel eens dat het embleem loslaat. Dat zit ook maar verlijmd... Heb dat met de 850 ook twee keer gehad, was er alleen een zwart dopje over met wat lijmresten.
Ik weet bijna zeker dat je ze gewoon verloren bent onderweg
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
-
- 3rd Gear member
Denk het toch niet: 2 tegelijk!VolvoMafia schreef:Denk dat het wel meevalt, je krijgt ze er echt lastig uit. En die andere weer terugdoen, denk je dat een dief daar de tijd voor neemt?Oceanracer schreef::shock: De brutaliteit!!! :shock:V401.8 schreef:
Het gebeurd wel eens dat het embleem loslaat. Dat zit ook maar verlijmd... Heb dat met de 850 ook twee keer gehad, was er alleen een zwart dopje over met wat lijmresten.
Ik weet bijna zeker dat je ze gewoon verloren bent onderweg
Of misschien een verzamelaar die alleen de emblemen eraf heeft gehaald...
Overigens ben ik al voorzien van nieuwe. Ik heb er ook maar gelijk een hoedenplankhaakje bij gekocht omdat die ook was afgebroken.
- laheije
- 4th Gear member
Dit is een lullig antwoord en jou vorige ook.Nald schreef:in nood?
leg even uit wat er nood aan is dan? ik snap dat het heel vervelend is wat er gebeurd is.
ik vondt mijn auto ook met 3 doppen.
maar wat is nu 20 euro? koop gewoon 4 nieuwe voor 40 euro, staat veel mooier dan 2 afgesleten doppen met krassen. en poets dan gelijk je velgen op.
ik ben ook gewoon student die zijn eigen boontjes moet doppen, dus voor iemand met een baan lijkt me dat geen probleem.
Als je niets anders te vertellen hebt kan je beter niets zeggen want dit is niet erg vriendelijk.:-x :-x
Huub
Wie schrijffouten vindt mag ze houden
-
- 5th Gear member
Ironisch
Vandaag heeft iemand 1 van mijn ventieldopjes ge'leend' (heb van die BBS dopjes) en er een zwarte voor teruggekregen.
En nee, na de bandenwissel zaten ze er nog op

En nee, na de bandenwissel zaten ze er nog op

Zijn dat van die projecten waar vervolgens het budget met 50% wordt overschreden (zoals je bij de overheid wel frequent ziet)? - wat heeft dit trouwens te maken met een wielnaafdopje?Nald schreef: Ik heb een beetje ervaring met calculatie van projecten, en dan kijk je tegen zulk soort dingetjes heel anders.
Ben in elk geval blij dat je tot de conclusie komt dat de reactie iets netter had gekund.
aha.
Jij gaat dus elke handeling calculeren.
Calculeer dan eens hoeveel je het kost om met je auto te rijden.
Maar ... het is toch leuk om te zien hoe je in je werk opgaat. Alleen is dit niet voor alle situaties toepasbaar.
Geloof me - ik heb zelf een bedrijf en calculeer ook veel (voor en na).
Jij gaat dus elke handeling calculeren.
Calculeer dan eens hoeveel je het kost om met je auto te rijden.
Maar ... het is toch leuk om te zien hoe je in je werk opgaat. Alleen is dit niet voor alle situaties toepasbaar.
Geloof me - ik heb zelf een bedrijf en calculeer ook veel (voor en na).
- Nald
- 2nd Gear member
Voor de rest gebruik ik om alles netjes bij te houden : Tealauto, dit werkt zowel op de pc als mijn telefoon en synchroniseerd elkaar, aanrader!
[edit] bericht verwijderd vanwege een gebrek aan toegevoegde waarde aan dit topic
[edit] bericht verwijderd vanwege een gebrek aan toegevoegde waarde aan dit topic