Telefoonhouder algemeen

Alle vragen en tips over het gebruik van de telefoon in de auto. Ook alles over Bluetooth en Parrot etc.
Plaats reactie
Rutger
4th Gear member
Contacteer:

Wat is nu een goeie, mooie, degelijke algemene telefoonhouder die ook nog eens mooi past binnen de Volvo?
Volvo V50 |Business Pack| S&S | 2010
|Volvo C30 NL & Be op Facebook |
Msuidgeest
Geartronic member
Contacteer:

Dat is toch subjectief? Wat ik mooi vind, hoeft niet bij jou te passen en andersom.

Dan de vraag of je inderdaad wilt gaan bellen in de auto (mag in geen enkel Europees land meer) of dat die houder alleen bedoelt is om de telefoon in te steken. Dan is mijn keus om die telefoon gewoon in je jas te houden en een goede carkit te monteren. Dan kun je redelijk veilig telefoneren achter het stuur.
Mark

Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.

[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
leip11
5th Gear member
Contacteer:

ik heb dit in de auto zitten. klein maar fijn
http://www.smartphoneshop.nl/product/95 ... older.html

zijn ook goedkopere. goedkoop is het niet. maar je hebt geen last van een ondefinieerbare vlek op je ruit. of zo'n groot ding. gewoon tussen me roostertje geklemd. rond stukje metaal op de telefoon geplakt. en hij klikt er zo op. twijfelde eerst ook of dit goed bleef hangen. maar dit blijft beter zitten dan menig andere telefoon houder. ook mogelijk om je nav op aan te hangen

enigste nadeel is dat de prijs vrij prijzig is. maar gebruik het wel naar alle tevredenheid.

p.s.
heb een bb storm2 gebruik hem gelijk als navigatie.
TIMO
waterpolo a way of life
440 1.8i DL E2 1994-2010 RIP 250.000km(1999-2010)
440 1.6i luxury-line 1995 143.000km (2010- )
v40 Papa's auto maar mag ook in rijde:P
Ford focus 1.6 EcoBoost (lease auto)
MauritsvdT
5th Gear member
Contacteer:

Inderdaad persoonlijk.
Ik in ieder geval wil niet eens dat de telefoon ergens in een houder staat (heb ik het toevallig ook niet nodig), maar een BlueTooth carkit is dan een uitkomst, kun je de telefoon gewoon ergens wegleggen (jas, tas, bakje) en toch bellen.
Update: MY06 V50 2.0D Momentum: Black Sapphire, 17"; Sculptor, Off Black leather, Xenon, led verlichting in/exterieur, HPS, navigatie, rondom getint, XC-grill, R-design remklauwen, mistlamp/koplampunits zwart, v o l v o kont, chip, K&N and still more to come ....
Rutger
4th Gear member
Contacteer:

Dat is idd een prijzige. Ik heb zelf een navigatie systeem mét blauwtand. Maar ik woon in Belgie, werk in Nederland en heb twee gsm's. (Ja ik weet dat er dual sim gsm's zijn).

Ik vroeg me af, of er mooie zijn (ja, tuurlijk is persoonlijk), maar ook functioneel en waar zit die dan?

Vandaar mijn vraag eigenlijk.
Volvo V50 |Business Pack| S&S | 2010
|Volvo C30 NL & Be op Facebook |
Plaats reactie

Terug naar “Telefoon in de auto”