na een poetsbeurt gaat mijn rechter achterportier niet meer open,zowel electrisch als manueel werkt het niet meer, Waarschijnlijk ergens water ingelopen? Iemand enig idee wat er defect is?
De zekering werd reeds vervangen zonder sucses
mvg,
Danny Desmet
achterportier gaat niet meer open
-
- 1st Gear member
Lancer,
als ik met de hendel de deur wil openen gaat het pinnetje omhoog maar het gaat direct terug naar beneden en de deur kan niet open , electrisch gebeurt er niks.
kan je iets meer info geven omtrent die deadlock, dit ken ik niet
mvg
als ik met de hendel de deur wil openen gaat het pinnetje omhoog maar het gaat direct terug naar beneden en de deur kan niet open , electrisch gebeurt er niks.
kan je iets meer info geven omtrent die deadlock, dit ken ik niet
mvg
- MauritsvdT
- 5th Gear member
- Contacteer:
Deadlock hoor je na een x-aantal seconde als je de auto opslot zet, dat is een extra vergrendeling die ervoor zorgt dat bijvoorbeeld bij het inslaan van je ruit de deur ook niet van binnenuit geopend kan worden.
M.a.w. een extra vergrendel-beveiliging.
Het kan dus zo zijn dat die bij jouw deur kapot is en er niet afgaat, of dat samengaat met het pinnetje wat weer naar beneden verdwijnt weet ik niet zeker.
Probeer eens of je kan voelen op de deur als je hem op slot en van slot haalt, middels afstandbediening, of je voelt dat er iets 'beweegt' in je deur.
Zo niet, ben ik bang dat het electrische gedeelte defect is, misschien wel door een slecht contactpunt waar na het wassen water in terecht gekomen is.
M.a.w. een extra vergrendel-beveiliging.
Het kan dus zo zijn dat die bij jouw deur kapot is en er niet afgaat, of dat samengaat met het pinnetje wat weer naar beneden verdwijnt weet ik niet zeker.
Probeer eens of je kan voelen op de deur als je hem op slot en van slot haalt, middels afstandbediening, of je voelt dat er iets 'beweegt' in je deur.
Zo niet, ben ik bang dat het electrische gedeelte defect is, misschien wel door een slecht contactpunt waar na het wassen water in terecht gekomen is.
Update: MY06 V50 2.0D Momentum: Black Sapphire, 17"; Sculptor, Off Black leather, Xenon, led verlichting in/exterieur, HPS, navigatie, rondom getint, XC-grill, R-design remklauwen, mistlamp/koplampunits zwart, v o l v o kont, chip, K&N and still more to come ....
- 360Degreez
- 5th Gear member
- 360Degreez
- 5th Gear member
-
- 1st Gear member
@ 360degreez : nee het probleem is nog niet opgelost , gisteren de foutcodes opgezocht en geeft fout op de motor van de achterdeur, bijkomend probleem is dat er een kinderslot opzit en de deur dus vanbinnenuit niet open kan, ik vermoed dat ik ga moeten proberen de binnenbekleding eruit te halen zonder dat de deur open is !!! iemand enig idee als dit kan ?
- Elveka
- 2nd Gear member
zo kom je aan de luidspreker in de achterdeur : http://vccs.volvocars.se/accessories/ii ... V50%202010
Luc
V60CC B5 MY2023 Plus Bright Platinum Grey + Winter-, Light Pack. Verbruik volgens Spritmonitor :
ex V70 D3 GT MY13 Twilight Bronze Momentum + Winter-, Family-, Motion Pack. Verbruik volgens Spritmonitor :
ex V50 1,6D MY08 Flint Grey Momentum Mobility pack RTI
ex V40 1,9TD MY03 Silver Grey Luxury RTI HU1205
ex V40 1,9D MY98 Silver Grey
V60CC B5 MY2023 Plus Bright Platinum Grey + Winter-, Light Pack. Verbruik volgens Spritmonitor :

ex V70 D3 GT MY13 Twilight Bronze Momentum + Winter-, Family-, Motion Pack. Verbruik volgens Spritmonitor :

ex V50 1,6D MY08 Flint Grey Momentum Mobility pack RTI
ex V40 1,9TD MY03 Silver Grey Luxury RTI HU1205
ex V40 1,9D MY98 Silver Grey
-
- 1st Gear member
update, deur reeds open geweest maar nu gaat ze terug niet meer open,binnenbekleding + raamwerk eruitgehaald , nu heb ik zicht op het slot(lees plastiek) , alle bekabeling lijkt te werken maar de deur gaat niet open, ligt het aan het antidiefstalsysteem die verhinderd dat de deur ontgrendeld? Kan ik van binnenuit iets doen zonder het slot te vernielen?