Ja, nog meer tijd creeren om die intens zure opmerkingen van jou te moeten lezen. Man, je hoeft echt niet te reageren hoor, je post genoeg relevante zooi, al die andere zut kun je achterwege laten.bart simpson schreef:je al eens afgevraagd wat je met al die extra vrije tijd moet?t5power schreef:Als het kan de 2.4i te nemen, scheelt ook weer bijna 2 seconden.
Okok945i schreef:Jongens, deze mensen willen een luxe S40, 2 seconde sneller is hen niet van belang, de 100KG wel. Dus help je ze eerder in een mooie Volvo S40 door de adviezen en linkjes af te stemmen op de behoefte van deze mensen...:signugh:
pro 2.4
geluid
cons
verbruik
Ik weet niet of de 2.0 nog is doorontwikkeld na 97 (het zal haast wel) of dat de isolatie is toegenomen maar ik vind het geluidsniveau van mijn 2.0 op de snelweg niet acceptabel. Als je dit niet belangrijk vindt en het geluid van een 5 pitter niet kan schelen, dan zou ik gewoon voor de 1.8 of 2.0 gaan.
Overigens kan ik me nog wel een review herinneren @ autoweek waarbij ze opmerkten dat de 1.8 stiller was dan de 2.0. Maar goed, dan hebben we het over autos van enkele generaties dus, dat zal ook wel weer anders zijn.