Binnekort ga ik langs bij iemand die zijn S60 2.4 140 pk LPI van 2001 wil gaan verkopen. De auto heeft 200.010 op de teller, maar daar ook de prijs naar.
Nou ben ik zelf geen expert op het gebied van auto's laat staan volvo's dus moet ik hebben van een dealer/garage of anwb keuring.
Omdat het om een LPI gaat, of LPG G3 of wat dan ook, zie ik dit als een extra stuk techniek in de auto. Iets wat ook zeker onderhouden moet worden en ook gekeurd moet worden.
Mijn concrete vragen:
De potentiele aankoop staat in Amsterdam. Wat zijn de mogelijkheden omtrent een volvo keuringen in de buurt van Amsterdam? Ik vraag dit omdat jullie misschien ook weten waar het absoluut niet moet :razz:
En net zo belangrijk, zijn er ook dealers die zowel de auto normaal keuren als de gas installatie (oftewel ook verstand hebben van gas)? Zo ja, welke vindt ik in de buurt van Amsterdam?
Ik denk dat dit een betere manier is dan als leek te gaan vragen aan jullie experts " waar ik op moet letten" .
En het vraagstuk, LPG of Diesel bij 20.000 km per jaar?, zal ik elders wel neerleggen. Dat is hier zeker off-topic

Ik ben erg benieuwd, uiteraard is al het advies van harte welkom.
Graag hoor ik van jullie!!!