Bestuurdersstoel Volvo S80
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
alleen is het geheel softwarematig niet aan te sturen.
Volvo for life
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Als je de standaardbekabeling gebruikt krijg je het niet werkend, de a.b. zal niet geactiveerd kunnen worden en de software is niet (zo maar) aan te passen, misschien dat een electrotechnicus het kan omzeilen.RHdB schreef:Dit betekend dat de stoel wel werkt maar niet op de afstandsbediening?
Het is niet mogelijk om de software aan te passen?
Kortom, het is niet direct een makkie
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Misschien moet zelfs de desbetreffende computereenheid vervangen worden?
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
In de standaardconfiguratie van een S80 zit alle software die bij alle af fabriek geleverde opties hoort, even een computereenheid vervangen lijkt daardoor geen item.Battlecruiser S80 schreef:Misschien moet zelfs de desbetreffende computereenheid vervangen worden?
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Dan is het dus vreemd dat het niet zo gemakkelijk gaat. Je zou zeggen dat zo'n stoel met de juist stekkers geplaatst moet worden, aangemeld moet worden in de computer en dan hopsakidee!
Maar dat werkt dus niet...
Volvo Rules the Road
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Dat werkt idd met een Volvoradio, een trekhaak, een telefoon, een rti, maar dan ben je al zo'n beetje klaar met de retrofit opties.Battlecruiser S80 schreef:Dan is het dus vreemd dat het niet zo gemakkelijk gaat. Je zou zeggen dat zo'n stoel met de juist stekkers geplaatst moet worden, aangemeld moet worden in de computer en dan hopsakidee!