Leveringsdata Volvo XC60

De eerste generatie XC60
casper
5th Gear member

bart simpson schreef:je snapt dan mischien ook dat blijkbaar niet ieder land gelukkig is met jouw uitlatingen
Wat een onzin kraam jij uit !
Val dan ook al die anderen hier aan die net hetzelfde zeggen als ik over aspecten die jij altijd maar blijft ontkennen.
Dit is een forum, geen plek om leden voortdurend te beschimpen!
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

@ casper, ik heb met jou niet echt meer iets te bespreken geloof ik, ik neem ook niets terug van hetgeen wat ik hier geschreven heb, het is namelijk letter voor letter juist als het gaat om de situatie in Nederland, vandaag orderen is leverweek 46, maar dat is wel bouwweek 44.
Volvo for life
casper
5th Gear member

bart simpson schreef:@ casper, ik heb met jou niet echt meer iets te bespreken geloof ik, ik neem ook niets terug van hetgeen wat ik hier geschreven heb, het is namelijk letter voor letter juist als het gaat om de situatie in Nederland, vandaag orderen is leverweek 46, maar dat is wel bouwweek 44.
Natuurlijk heb je niets meer te bespreken want wat ik schreef was en is 100% de waarheid, en daar kan jij blijkbaar niet tegen.
Je kan nu je pijlen richten op "jippen" , hier of in het andere topic over de nieuwe dash van de XC60, of ga je nog altijd staalhard blijven ontkennen?
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

@ casper, ik beperk me tot de feiten die gelden voor nederland en als je daar vandaag een nw XC60 besteld krijg je wat vandaag in de folder staat.
Stop nu ook gewoon met je irritante gedram dat je 100% gelijk hebt, en betrek Jippen niet in je ruziezoekerij, je hebt als het gaat om de NL situatie volstrekt geen idee van de realiteit, over en uit.
Volvo for life
casper
5th Gear member

bart simpson schreef:Ik beperk me tot de feiten die gelden voor nederland en als je daar vandaag een nw XC60 besteld krijg je wat vandaag in de folder staat.
Stop nu gewoon met je irritante gedram dat je 100% gelijk hebt, en betrek Jippen niet in je ruziezoekerij, je hebt als het gaat om de NL situatie volstrekt geen idee van de realiteit, over en uit.
Als er hier iemand dramt, dan ben jij het wel, je uiterst beledigende en denigrerende berichten in mijn inbox zijn daar het bewijs van.
Ik heb jou nooit aangevallen, enkel jij doet dat tegen mij.
Ik respecteer Jippen ten volle, maar als hij hetzelfde schrijft als ik dan val je hem niet aan, wel mij.
Dat zegt genoeg!
Ben
Executive Member
Contacteer:

Vrienden, kunnen jullie deze discussie via PB voeren svp.

Voor uitsluiting over de XC60 die je besteld hebt kun je je vervoegen bij de dealer waar je hem bestelkd hebt.

Dit topic gaat op slot.
Gesloten

Terug naar “XC60 t/m MY2017”