Nieuw, de auto en het forum

De eerste generatie XC60
Plaats reactie
isla
2nd Gear member

Mijn auto verleden kent naast de voornamelijk grote typen van Renault en Peugeot, ook 2 Volvo's. In 1976 had ik een 244DL en begin jaren negentig de 740 GLD.
In een speurtocht naar een vervanger voor mijn Vel Satis, Renault heeft die helaas zelf niet meer in huis, ben ik gestrand bij de XC60.

Een paar dagen geleden heb ik een XC60 D3 summum geartronic besteld in de kleur flamenco red, beige/sand/espresso interieur en Nordic Light Oak inleg. Verder wordt de auto uitgerust met Driver Support Line, Professional Line en Security Line.
De donkere onderkant van de auto alsook de stootstrips op de portieren, worden in de kleur van de auto gespoten. De zijkanten worden voorzien van Side Scuff Plates en de achterzijde van een Skidplate met dubbele pijp.
De levering van de auto wordt vóór 15 okt verwacht.
V70/2.4D/2003
8th Gear member

Wees welkom alhier en.....we zijn gek op plaatjes kijken dus als je hem hebt zien wij graag de plaatjes. Alvast sterkte met wachten tot 15-10.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
dickmans
2nd Gear member

Mooi configuratie, ff wachten en dan rijden, alvast veel voorplezier, en inderdaad na aflevering zijn we gek op plaatjes
V70 D3 manual Limited Edition 2012 , Luxury Line, zilverkleurige dakrail, Afneembare trekhaak, Caspian Blue, Saga voor de zomer, Balder voor de winter.

XC60 2.4D DRIVe 175Pk 195pk Polestar, FWD Momentum
styling pack, 19"; Achilles
(zomer), 17";Segin (winter)
verwarmde voorstoelen, privacy glas, proffesional line, audio line, afn trekhaak, rear seat entertainment, Cosmic White,
Plaats reactie

Terug naar “XC60 t/m MY2017”